مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد اردبیل:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: برنامه‌های مختلف برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان توسط کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 07 June 2015

به گزارش تسنیم، نادر سقا در همایش مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خلخال اظهار داشت: تاکنون در سطح استان اردبیل 430 کانون فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی و ساماندهی شده و در راستای ارائه خدمات فرهنگی و هنری مختلف به جوانان در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی از راه‌اندازی کانون‌های مساجد در نقاط مختلف استان اردبیل تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ با برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های انجام شده تا پایان سال کار راه‌اندازی این کانون‌های جدید انجام می‌شود تا در حوزه توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بین جوانان تلاش کنند.

سقا با اشاره به کانون‌های فعال در شهرستان خلخال بیان کرد:‌ در سطح شهرستان خلخال 51 کانون فرهنگی هنری مساجد فعال بوده که 32 مورد از این کانون‌ها در مناطق روستایی و 19 کانون نیز در مناطق شهری خلخال، هشجین و کلور تشکیل شده و فعالیت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از تدارک برنامه‌های مختلف برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان خبر داد و افزود:‌ باید براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کانون‌های فرهنگی و هنری استان این برنامه‌ها را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد:‌ در راستای ارائه خدمات به اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اینترنت پاک و خانه‌های دیجیتال در کانون‌های مساجد استان راه‌اندازی شده تا اعضای کانون‌ها بتوانند از آن در مسیر توسعه و تعالی استفاده کنند که در همین راستا 2 مرکز خانه دیجیتال نیز در خلخال راه‌اندازی شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از امضای 52 تفاهم‌نامه همکاری کانون مساجد با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان خبر داد و گفت:‌ این اقدام در راستای افزایش تعامل و همکاری با نهادهای دیگر و افزایش توان کانون‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها انجام شده که نتایج و ثمرات خوب و مطلوبی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/ ی

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار