مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: شناسایی و برخورد قانونی با دفاتر غیر مجاز فروش اینترنتی بلیت در استان آغاز شده است.
کد خبر: ۴۴۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 15 June 2017
به گزارش تابناک : حسین زارع صفت روز پنجشنبه افزود: استخراج اطلاعات و شناسایی این دفاتر و سایت های اینترنتی آغاز شده و برخورد با کلیه متخلفان در این زمینه با هماهنگی های لازم انجام می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون تنها سه سایت و دفتر اینترنتی مجوز فروش بلیت از طریق سایت را دارند، اظهار کرد: با توجه به رونق فعالیت های اقتصادی در سایت های اینترنتی فعالیت در عرصه فروش بلیت نیز یکی از زمینه هایی است که به راحتی هر فردی قابلیت ورود و فعالیت در این زمینه را دارد.
وی با اشاره به ضرورت هوشیاری وآگاهی خریداران بلیت و مسافران در این زمینه بیان کرد: در صورت بروز هر گونه مشکل و وارد آمدن خسارت به مشتریان، قابلیت پیگیری در این زمینه در حداقل ممکن قرار دارد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: خدمات دهنده و چارتر کننده های پروازها که امکان فروش بلیت را در اختیار دفاتر فروش اینترنتی بلیت قرار می دهند نیز در صورت فروش بلیت از طریق مبادی غیر قانونی به این دفاتر؛ با برخورد قاطع و بدون اغماض قانونی روبرو می شوند.
وی اظهار کرد: افرادی که اقدام به فعالیت های بدون مجوز در عرصه فروش اینترنتی بلیت می نمایند نیز از سوی پلیس فتا زیر نظر قرار می گیرند و در هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با آنان برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: در تابستان امسال تلاش می شود بهترین فضا برای استفاده مسافران و زائران از امکانات حمل و نقل در بخش ریلی، هوایی و جاده ای فراهم شود.





منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار