پرداخت تسهیلات میلیاردی بدون وثیقه مناسب به «پدیده شاندیز»
صورت‌های مالی شرکت پدیده‌شاندیز نشان می‌دهد این شرکت در سال گذشته هم موفق شده است تسهیلاتی با ارقام کلان از دو موسسه اعتباری دریافت کند.
کد خبر: ۴۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از آنا که در گزارشی عنوان کرده است ‌در‌حالی‌که انتشار اخبار مربوط به دریافت تسهیلات میلیاردی پدیده شاندیز از دو موسسه اعتباری میزان و عسکریه در سال١٣٩٢ به ایجاد مشکلاتی جدی برای یکی از موسسات و نیز خود شرکت پدیده شاندیز منجر شد، تازه‌ترین اطلاعات نشان می‌دهد این شرکت در سال گذشته نیز توانسته بیش از ١٩٠٠‌میلیارد ریال تسهیلات دریافت کند.
این خبرگزاری در ادامه آورده است آن‌‌طور که اسناد نشان می‌دهد، موسسه اعتباری میزان به‌تنهایی رقمی بیش از ١٤٠٣‌میلیارد ریال به پدیده شاندیز تسهیلات داده است. این رقم در سال گذشته پرداخت شده است.
همچنین موسسه اعتباری عسکریه بیش از ٤٩٧‌میلیارد ریال به پدیده شاندیز تسهیلات پرداخته است. نرخ سود این تسهیلات ٣٠‌درصد محاسبه شده است. میزان سود و کارمزد این تسهیلات بیش از ٢٦١‌میلیارد ریال است.نکته درخورتوجه دیگر آن است که بخش عمده ضمانت بازپرداخت تسهیلات دریافتی تنها با چک است. آن‌طور که اسناد در‌اختیار خبرنگار آنا نشان می‌دهد، برای پانزده‌میلیارد ریال از تسهیلات دریافتی پدیده شاندیز در سال‌های ٩٢ و ٩٣ وثیقه ملکی و برای ده‌هزار میلیارد ریال دیگر چک ضمانت نزد دو موسسه قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار