رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: مثبت اندیشی در زندگی مهمترین الویت زندگی هر انسانی است که باید به آن توجه کند.
کد خبر: ۴۴۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 14 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حسین حکمتی پوردر برنامه سفره های همدلی ویژه ماه مبارک رمضان، با بیان این مطلب افزود: بدترین چیز برای یک جامعه و محیط این است که افراد به یکدیگر سوءظن داشته باشند، یک جامعه سالم از یک روان سالم و روحیه سالم برخوردار است و این جامعه زمانی این نکات را دارد که خوشبین باشد.

وی یاد آور  شد: اگر در جامعه ای بدبینی رواج پیدا کرد قطعا آن جامعه از توسعه یافتگی و رشد و تکامل باز می ماند و نمی تواند رشد کند، لذا همانطور که اسلام از نکات مثبت تعریف کرده است بعضی از نکات را ناپسند دانسته است.

 رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با منشاء سوء ظن شکل می‌گیرد، بر همین اساس باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

 حجت الاسلام حکمتی پور خاطر نشان کرد: کتابت و دست نویسی قرآن کریم توسط یکی از اساتید برجسته کتابت قرآن برنامه ریزی شده است که در ستاد نیروی انتظامی استان و معاونت‌های این ستاد هر کدام از کارمندان نیروی انتظامی به قلم خود وزیر نظر این استاد کاتب قرآن را به بهترین شکل کتابت کنند.

 وی در پایان اظهار کرد: امیدوار هستیم این قرآن در پایان کتابت در هفته های آتی در قالب سه جلد رونمایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار