مرداد ماه امسال، مشهد باز هم میزبان نمایشگاه صنعت خودرو کشور است درحالیکه همه هفته هزاران خودرو در جمعه بازار خودرو مشهد چوب حراج می‌خورند و به آنها توجهی نمی‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 06 June 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، این روزها ثبت نام و واگذاری فضا به مشارکت کنندگان بخش خودرو پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته ایران – مشهد به صورت رسمی آغاز شده است درحالیکه قدری آنسوتر در خیابان مجیدیه مشهد همه هفته هزاران خودرو چوب حراج می خورند و رانندگان آنها ساعتها در زیر گرمای آفتاب درگیر و دار فروش خودروی خود هستند.
بنابراین گزارش در هفته های اخیر مشتری های خرید خودروها به میزان قابل توجهی پایین آمده و برعکس فروشندگان خودرو در یکی دو ماهه اخیر و پس از بحران‌های مجموعه‌های اقتصادی بزرگ در مشهد بیش از گذشته شده است که این امر را از صفوف طولانی کارشناسی خودرو و پارکینگهای پر ازدحام می توان شاهد بود.

بزرگترین گردهمایی خودرو کجاست؟! نمایشگاه یا جمعه بازار خودرو

همچنین بی برنامگی در ارائه خدمات در این بازار خودرو مشهد که ورودی 80 هزار ریالی آن به شهرداری می رسد باعث بی نظمی بسیار و ساعتها انتظار مخاطبان در صفوف فشرده کارشناسی و گرفتن برگه قیمت کارشناسی شده! می شود.
لازم به ذکر است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ایران که در تبلیغاتش از آن به عنوان بزرگترین رویداد در صنعت خودرو کشور یاد شده است از تاریخ 26 الی 30 مرداد ماه 1394 در فضایی بالغ بر 50000 متر مربع در سالن های فردوسی ، بهار ، ابوسعید، مولوی، انوری، عطار، تالارهای اختصاصی و همچنین فضای باز، در محل دائمی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.
 در خاتمه پیشنهاد می شود نمایندگان شرکتهای خودروساز مانند ایران خودرو و نیز گروه خودروسازی سایپا  و شرکت های نگین خودرو، ایرتویا، کرمان خودرو که گویا حضورشان تقریبا در نمایشگاه قطعی شده است و به این مناسبت به مشهد می آیند در آدینه همان هفته سری هم به چند خیابان آنسوتر یعنی نمایشگاه واقعی خودرویی در جمعه بازار بزنند تا حال و روز مشتریان خودروهایشان را به هنگام فروش ببینند که چگونه خریداران بر سر خودروشان می زنند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار