جانشین انتظامی استان گفت: اتفاقات هفته گذشته ما را در مقابل تهدیدات هوشیارتر می کند، لذا باید هر لحظه آمادگی مقابله با تهدیدات را داشته باشیم چرا که دشمن قسم خورده ما از جمهوری اسلامی سیلی های جبران ناپذیری خورده است.
کد خبر: ۴۳۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 11 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنک "علیرضا مرزبانی" به همراه جمعی از معاونان انتظامی استان پس از بازدید از کلانتری های 11 خیبر، 12 مرصاد و پاسگاه حسن آباد در جلسه تحول کوپ شهرستان شرکت کرد، که  در این جلسه سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب خلاصه ای از عملکرد شهرستان را ارائه داد و به کاهش 20 درصدی وقوع سرقت طی 80 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ضمن تقدیر از عملکرد فرمانده و کارکنان انتظامی اسلام آبادغرب و با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حوادث تروریستی تهران، تصریح کرد: داعش، تکفیری، سلفی گری، النصره و حرکت های تروریستی، فرقه سازی، تحریم تعصبات و به جان انداختن طرفداران همان تعبیر جاهلی است.

سرهنگ مرزبانی همچنین خاطرنشان کرد: اتفاقات هفته گذشته ما را در مقابل تهدیدات هوشیار تر می کند، لذا باید هر لحظه آمادگی مقابله با تهدیدات را داشته باشیم چرا که دشمن قسم خورده ما از جمهوری اسلامی سیلی های جبران ناپذیری خورده است. 

وی در پایان شهرستان اسلام آبادغرب را از شهرستان های موفق در امر پیشگیری از سرقت در استان اعلام کرد و گفت: مدیران باید از آموزش روزانه کارکنان غافل نباشند، کارکنان نیز می بایست این مهم را فرهنگ تلقی کنند و در تمام امور آمادگی عملیات را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار