کد خبر: ۴۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 09 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سیدابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد از نمایشگاه علوم قرآنی در محل حسینیه صاحب الزمان یزد بازدید کرد.
موسوی بیوکی ضمن بازدید از این نمایشگاه با عملکرد موسسات قرآنی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در این حوزه انجام شده، آشنا شد.
علی غیاثی ندوشن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این بازدید اظهار  کرد: این نمایشگاه تا ۲۶ خردادماه برای بازدید عموم دایر است و علاقمندان می توانند در مدت یاد شده هر شب از ساعت ۲۱ تا یک بامداد به حسینیه صاحب الزمان (عج) محمود آباد یزد مراجعه کنند.
وی افزود: در این نمایشگاه سه هزار نسخه کتاب با موضوع های قرآنی و یکهزار نرم افزار قرآنی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
غیاثی ندوشن یادآور شد: در این نمایشگاه همچنین ده ها عنوان نسخه خطی قرآن کریم با قدمت تاریخی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
وی گفت: در این نمایشگاه موسسات قرآنی نیز در قالب غرفه های مختلف دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه همچنین آثار تجسمی، خوشنویسی، نقاشی خط و ده ها و صدها اثر هنری، کتاب، نرم افزار و ... با محوریت قرآنی به مناسبت ماه رمضان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار