رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال قم:
رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از سفر رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به استان قم به‌منظور برگزاری دوره بازآموزی داوران خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴ 08 June 2017
به گزارش تابناک قم، حسین چراغیان با اشاره به کلاس‌های داوری فوتبال در قم اظهار داشت: درخواست برگزاری سه کلاس درجه 3 ، درجه 2 به یک و درجه‌یک به ملی را به فدراسیون ارسال کردیم و بعد از ماه مبارک رمضان این دوره‌ها را اجرایی می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بنا بود در روز پنج‌شنبه هفته جاری تست آمادگی داوران را برگزاری کنیم اما با توجه به سفر رئیس دپارتمان فدراسیون این تست به زمان دیگری موکول شد.

چراغیان گفت: از لیست داوران منتخب فوتبال استان برای حضور در فستیوال کشوری که سرمایه‌گذاری داوران برای قضاوت در مسابقات رده‌های مختلف کشوری و بین‌المللی هستند، یک داور را معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در قم گفت: حسن کامرانیفر روز چهارشنبه هفته جاری برای آموزش و به‌روزرسانی مرور قوانین داوری فوتبال برای داوران قم به این شهر سفر می‌کند.

چراغیان خاطرنشان کرد: این دوره بازآموزی برای نخستین در سطح کشور با حضور 45 داور فوتبال استان قم و به‌صورت کارگاهی شکل می‌گیرد که محل برگزاری آن چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی خواهد بود.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: صحبت‌های اولیه انجام‌شده و ان‌شاءالله یک داور فوتبال و یک داور فوتسال استان قم در لیست داوران کشور که در مسابقات بین‌المللی قضاوت خواهند داشت، قرار می‌گیرند.

به گفته وی یک دوره داوری درجه سه فوتبال در تیرماه سال 96 برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفتر کمیته داوران هیئت فوتبال مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

چراغیان پیرامون فعالیت داوران فوتسال قم در مسابقات جام رمضان 96 بیان کرد: پنج سالن در سطح استان قم جام رمضان برگزار می‌کنند که تقریباً هر شب 15 بازی انجام می‌شود و ما 30 داور را برای قضاوت در این رقابت‌ها اختصاص داده‌ایم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار