رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکار استان در ششمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۴۳۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 07 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی اظهار کرد: ابوذر ربیع زاده پس از حضور در پنج مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان توانست به ششمین اردوی آمادگی تیم ملی راه یابد.

وی ادامه داد: ششمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد ناشنوایان از 20 خرداد در آکادمی کشتی شهید رضایی تهران آغاز و ربیع زاده به همراه 15 ملی‌پوش دیگر تمرینات خود را در این اردو دنبال می‌کنند.

 رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال و یختیاری با اشاره به اینکه ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان تا اول تیرماه سال جاری ادامه دارد، افزود: ورزشکاران شرکت‌کننده در این اردو اواخر تیرماه  امسال برای حضور در رقابت‌های بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان عازم ترکیه می‌شوند.

رحیمی اضافه کرد: ربیع‌زاده تنها نماینده استان در این دوره از مسابقات المپیک ناشنوایان است که از اواخر سال گذشته تاکنون با حضور در پنج مرحله اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان، خود را برای کسب خوش‌رنگ‌ترین نشان المپیک آماده می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار