تابناک: شهردار فولادشهر گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مسئولان استان اصفهان 13 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در فولادشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ 11 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین امیری عصر امروز در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی فولادشهر ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در سه حوزه فرهنگی، عمرانی و خدماتی از جمله خانه فرهنگ هشت‌بهشت، پروژه GIS فضای سبز، اتوبوس پیک شهروندی و بازسازی و تکمیل آبنمای میدان ولی‌عصر (عج) به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه با پرداختن به مسائل شهروندی و مشارکت شهروندان شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهر خواهیم بود، افزود: اتوبوس پیک شهروندی در راستای آموزش شهروندان و اجرای برنامه مفرح به حرکت در‌آمده تا با ایجاد نشاط و شادی در سطح شهر فولادشهر به سمت ارتقای هرچه بیشتر فرهنگ عمومی شهروندان گام برداریم.

شهردار فولادشهر در ادامه اشاره‌ای به پروژه بازسازی و احداث میدان و آبنمای ولی‌عصر (عج) داشت و تصریح کرد: این میدان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و زیربنای 3 هزار و 500 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه فولادشهر در مسیر توسعه قرار گرفته هفته آینده اولین برنامه پنج ساله شهر فولادشهر به شورا تقدیم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فولادشهر نیز در این مراسم گفت: طی چند ماه گذشته شاهد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری چندین پروژه عمرانی و فرهنگی در سطح شهر بوده‌ایم و این نشان می‌دهد فولادشهر در این دوره شورا روی ریل توسعه قرار گرفته و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ارزش افزوده خوبی برای شهر ایجاد خواهد شد.

حسن عباسی افزود: شهروندان فولادشهر در نیمه نخست سال 94 نیز شاهد افتتاح پروژه‌های زیربنایی و مهمی در سطح شهر خواهند بود که نتیجه همت جهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

مراسم افتتاحیه 13 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهر فولادشهر با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، معاون فرماندار شهرستان لنجان، امام جمعه فولادشهر و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار