رئیس دفتر مقام معظم رهبری :
حجه الاسلام و المسلمین محمدی‌گلپایگانی در جلسه معارفه امام جمعه جدید تبریز تاکید کرد که کشور نیازمند کار است؛ معضل بیکاری غوغا می‌کند و نباید لحظه‌ای را هدر داد.
کد خبر: ۴۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 02 June 2017
به گزارش تابناک تبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی که به مراسم تودیع و معارفه امامان جمعه پیشین و جدید تبریز اختصاص داشت، اظهار داشت: شما افتخار بزرگی دارید که مقام معظم رهبری ریشه در آذربایجان دارد و وقتی بعضاً به زبان ترکی احوالپرسی می‌کنند، مردم غوغا به پا کرده و به هیجان می‌آیند.

وی با اشاره به خاطره استقبال کم‌نظیر مردم تبریز و آذربایجان از حضور معظم له در تبریز افزود: آن خاطره شکوهمند هنوز در ذهنمان باقی مانده است و یادمان نمی‌رود در طول اقامت ایشان در تبریز وقتی برای حضور در برنامه‌ها از مسیری قصد عبور داشتند، مردمی که متوجه عبور ایشان می‌شدند ساعت‌ها سرپا می‌ایستادند تا اظهار علاقه و ارادت کنند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه خاطره عجیبی بود و این عشق الهی است که هیچ یک از رهبران دنیا چنین چیزی برایشان اتفاق نمی‌افتد، ابراز داشت: در گیلان جوانی با قیافه امروزی به ماشین ایشان بوسه می‌زد؛ این عشق، علاقه و صمیمیت در دنیا پیدا نمی‌شود و مردم در جاهای مختلف دنیا با بعضی از رهبران با گوجه‌فرنگی استقبال می‌کنند.

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: ما در شبانه‌روز با جوانانی مواجه هستیم که خواستار چفیه، انگشتر و یک یادگاری از معظم له هستند و همین انس و الفت بین مردم و رهبری نظام را سر پا نگه داشته است.

وی اذعان داشت: نقش بی‌نظیر ایشان در برگزای پرشکوه انتخابات برای دوست و دشمن و کسانی که به خون نظام تشنه هستند زبانزد بوده به‌طوریکه کسانی بودند که نتوانستند در مدت قانونی خود را به صندوق‌های رأی برسانند و بیان رهبر راهگشا شده و مردم به پیام رهبری لبیک گفتند و بعد از گذشت 38 سال از نظام چنین علاقه‌ای نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه طبق فرموده رهبری در انتخابات پیروزی، پیروزی ملت است، افزود: دموکراسی‌ترین نظام در ایران مستقر است و قطعاً چنین انتخابات و اظهارنظرهایی در کشورهای همجوار سراغ نداریم،؛ شاهد هستیم در عربستان سعودی هنوز زن حق رانندگی ندارد و نصف جمعیتش از داشتن سواد کافی محروم هستند.

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: چند سال است در این کشورها مردم مظلوم شبانه‌روز زیر بمباران هستند و اسم خود را خادم‌الحرمین گذاشته‌اند در حالی که باید گفت حرمین زندانی شما هستند.

وی تشریح کرد: در طول 30 سالی که در دفتر مقام معظم رهبری هستم،روزی نبوده که درس تازه‌ای از ایشان    یاد نگرفته باشم؛ مردی که جز به رضایت خدا فکر نمی‌کند و چه بگویم از آن مناجات‎ها، نیایش‎ها، گریه‎های شبانه، رسیدگی به ضعفا و سرکشی به خانواده‎های شهدا در محروم‌ترین نقاط شهر.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی و دوری از ریخت و پاش‌ها اضافه کرد: صرف بیهوده و نامناسب منابع و بیت‌المال ممنوع است و باید این کشور را سالم تحویل نسل‎های بعدی بدهیم؛ 50 سال دیگر کسی ما را نخواهد شناخت اما باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی تأکید کرد: روزی می‌رسد که برادر از برادر، زن از شوهر، شوهر از زن و دوست از دوست گریزان است و باید حواسمان را جمع کنیم و از فرصت ماه رمضان حداکثر استفاده را در خودسازی ببریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار