همزمان با برگزاری انتخابات الکترونیک در سراسر کشور
نخستین انتخابات الکترونیک هیئت مدیره و بازرسان خانه‌های مطبوعات استان های کشور روز گذشته برگزار شد که اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز با مشارکت 88 درصدی در این انتخابات، اعضای جدید هیئت مدیره خود را انتخاب کردند.
کد خبر: ۴۳۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 02 June 2017
به گزارش «تابناک  رضوی»، بر اساس اعلام نتایج خانه مطبوعات کشور، در این انتخابات که از ساعت10 صبح روز گذشته آغاز شد و تا ساعت 16 به صورت الکترونیکی ادامه داشت، «سیدجلال فیاضی» و «علی پاکباز خسروشاهی» به ترتیب با 77 و 47 رای به عنوان نماینده مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه ها در استان خراسان رضوی انتخاب شدند. در این بخش «سید رحمان میرزائیان» با 9 رای به عنوان عضو علی البدل این بخش انتخاب شد. 
در بخش نماینده خبرنگاران نیز «مجتبی نوریان»  با86 رای، «غلامرضا بنی اسدی» با 77 رای و «ضحی زردکانلو» با 29 رای به عنوان 3 نفر اول این بخش به هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی راه یافتند. 
همچنین با توجه به عدم وجود نامزد در بخش نماینده خبرگزاری ها، «محمد جواد رنجبر» با 27 رای به عنوان سهمیه چهارم بخش خبرنگاران انتخاب شد  و «سعید کوشافر» و «محمدعلی علی نژاد» به ترتیب با 22 و 21 رای به عنوان اعضای علی البدل بخش خبرنگاران و «جواد طاری بخش» با 16 رای به عنوان عضو علی البدل نماینده خبرگزاری ها انتخاب شدند. 
در بخش سرپرستان نشریات سراسری نیز «حسینعلی آریانی» با 81 رای به عنوان عضو اصلی و «محمدرضا رحمتی» با 11 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند. 
همچنین در بخش انتخاب بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی، «محمدجمال رستم زاده خراسانی» و  «محمدعلی رضایی» به ترتیب با 58 با 43 رای به عنوان بازرسان اصلی و «زهرا رنگ آمیز طوسی» با 19 رای به عنوان بازرس علی البدل خانه مطبوعات خراسان رضوی حائز اکثریت آرای این دوره از انتخابات بودند. 
مدیر خانه مطبوعات استان در این باره گفت: در این انتخابات که به صورت الکترونیکی انجام شد، 29 کاندیدا در نقش های مدیرمسئول و صاحب امتیاز، خبرنگار، نماینده سرپرستان روزنامه های سراسری و بازرسان کاندیدا شدند.
«مجتبی نوریان» با بیان این که در این انتخابات فقط اعضای اصلی حق نامزدی و رای دادن داشتند، افزود: در ثبت نام اخیر که از طریق سامانه کشوری انجام شد، از اصحاب رسانه خراسان رضوی 116 نفر به عنوان عضو اصلی و 16 نفر نیز به عنوان عضو افتخاری ثبت نام و تایید شدند. 
وی از مشارکت88 درصدی اعضای اصلی خانه مطبوعات خراسان رضوی در انتخابات اخیر تشکر کرد و افزود: از امروز مجدد امکان ثبت نام برای عضویت اصحاب رسانه در سایت خانه مطبوعات فراهم می شود و خبرنگاران، عکاسان و گرافیست ها می توانند ثبت نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار