رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه‌شاندیز:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه‌شاندیز گفت: مشکل موقوفه شرکت سبزینه گلستان توسط متولی این موقوفه پیگیری شده و توسط دادستان طرقبه‌شاندیز بررسی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 01 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام محمد صفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رابطه با آخرین وضعیت تعیین تکلیف سهماداران موقوفه‌ای شرکت سبزینه گلستان، اظهار داشت: مشکل موقوفه شرکت سبزینه گلستان توسط متولی این موقوفه پیگیری شده و توسط دادستان طرقبه‌شاندیز بررسی می‌شود.
وی افزود: مجری کارهای موقوفه و مدیریت آن برعهده متولی موقوفه است و ما موضع آن هستیم که اقدامات مربوط به اوقاف را انجام می‌دهیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه‌شاندیز با رد ارسال دعوت‌نامه از سوی این اداره در جهت برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات سهماداران موقوفه‌ای شرکت سبزینه گلستان، خاطرنشان کرد: خبری که در رابطه برگزاری جلسه رسیدگی و رفع مشکلات که عنوان شده بود از طرف اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه‌شاندیز در مسجد جامع شهرک بوستان گلستان طرقبه برگزار می‌شود صحت نداشته و این اداره چنین دعوت نامه‌ای را به سهامداران این موقوفه و رسانه‌ها ارسال نکرده است.
صفرپور گفت: در روز گذشته جلسه‌ای با دادستان طرقبه در خصوص پیگیری این موضوع داشتیم که اقدامات لازم توسط دادستانی صورت پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار