فرماندار ویژه جهرم گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان اداره های شهرستان جهرم در طول ماه رمضان پیش از آغاز خطبه های نمازجمعه انجام می شود.
کد خبر: ۴۳۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 01 June 2017
تابناک فارس به نقل از مهر :جلسه هماهنگی برپایی نماز جمعه در ماه رمضان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم و مسئولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد.

فرماندار ویژه جهرم در این جلسه در سخنانی با اشاره به اینکه دستگاه های خدمات رسان همکاری لازم را با ستاد نماز جمعه در راستای هر چه باشکوه تربرگزارشدن نماز جمعه به عمل آورند، گفت: مدارس همجوار با محل برگزاری نماز جمعه جهت پارکینگ استفاده شود. همچنین اداره برق به منظور جلوگیری از قطعی برق، تمهیدات لازم به عمل آورد.

علیرضا صحرائیان نسبت به برقراری نظم و امنیت در نماز جمعه توسط نیروی انتظامی و نیروهای تلاشگر بسیجی تاکید  و بیان کرد: پلیس راهور به منظور تسهیل در عبور مرور خودروها اقدامات لازم به عمل آورد .

وی همچنین یادآورشد:  رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های مهم درشهرستان جهرم می باشد لذا باتوجه به اهمیت موضوع، مکانی به منظورملاقات مردم و مسئولین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان هر هفته قبل برپایی نماز از سوی  ستاد برگزاری نماز جمعه مهیا شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار