رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه مازندران جزء پنج قطعه‌ ساز برتر کشور محسوب می‌ شود گفت: تولیدکنندگانی داریم که به صورت هفتگی به کشورهای اروپایی و حتی به ژاپن قطعه ارسال می‌‌کنند.
کد خبر: ۴۳۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 31 May 2017
 عصرساری، محمد محمدپورعمران با بیان اینکه قطعه ‌سازی از حوزه هایی است که دانش فنی آن در استان وجود دارد، گفت: مازندران جزء پنج قطعه‌ ساز برتر کشور محسوب می‌ شود و حتی تولیدکنندگانی داریم که به صورت هفتگی به کشورهای اروپایی و حتی به ژاپن قطعه ارسال می‌ کنند.
 
وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در تأمین قطعات خودرو خودکفا باشیم، افزود: بیشتر خودروسازان داخلی از قطعات ما استفاده می ‌کنند.
 
محمدپور با اشاره به دغدغه مردم و مسؤولان نسبت به کیفیت قطعات، گفت: کیفیت در قطعه‌ سازی قابل وصول است ولی مسئله آن است که خودروسازان در مورد کیفیت تصمیم لازم را بگیرند و در نتیجه این تصمیم از سوی صنعت‌گران ما وجود دارد که هر کیفیتی حتی در سطح اول دنیا هم آن را داشته باشیم.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یکی از مشکلات قطعه‌ سازان این است که به نام تولید داخل از قطعات بی ‌کیفیت خارجی استفاده می ‌شود، افزود: این معضل حتما باید برطرف شود چرا که اساساً حمایت از صنعت خودرو به دلیل اشتغالزایی آن است.
 
محمدپور گفت: دومین مشکل قطعه‌ سازان مطالبات آنان از خودروسازان است که عملکرد دو قطب خودروسازی در این زمینه بهتر از گذشته شده است و تقریباً با ساپکو و ایران‌خودرو مشکل جدی نداریم.
 
وی افزود: درزمینهٔ کمک به قطعه ‌سازان تلاش کردیم مطالبات آنان که نیازمند پرداخت سود بانکی نباشد را به آنان بدهیم و نیز صف انتظار و سطح مطالبات را بسیار کاهش دادیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار