به عزیزان اصولگرا توصیه می کنم برای پاک کردن یک لکه سیاه کل صفحه را خط خطی نکنید.
کد خبر: ۴۳۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 31 May 2017
تابناک ایلام وهاب عزیزی*::امیر تتلو "خواننده" زیر همکف - چهره  مورد توجه نوجوانان - در مقطعی بخاطر رفتارهای اجتماعی خاص خود مورد انتقاد تندروها بود که به روایتی محکومیت قضایی نیز در پرونده خود دارد.

از آنجایی که آقای تتلو در فضای مجازی فالوورهای  زیادی دارد در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم مورد توجه ستاد حجت الاسلام ابراهیم رئیسی قرار گرفت.

بعد از ملاقات "تتلو و رئیسی" جریان تبادل شخصیت عجیبی شکل گرفت _ هرچه به معروفیت تتلو افزوده می شد به نسبت فزاینده ای از اعتبار رئیسی کاسته می شد _ که آینده سیاسی ابراهیم رئیسی را به کلی دگرگون کرد.
این ضربه مهلک چنان بر اردوگاه اصولگرایان سنگین بود که بجای پذیرفتن اشتباه و جبران آن، در صدد توجیه بر آمدند و شروع کردند به تقدیس و شستشوی شخصیت تتلو و ترویج تتلیتیسم.

اما چند نکته قابل تامل

۱- هزاران جوان و نوجوان هر روز بخاطر مسائل جزئی از طرف افراد تندرو مورد سرزنش و برخورد شدید قرار می گیرند. همین تندروها امروز طرف دار تتلو شده اند.

۲- احیانا اگر تتلو در انتخابات از شخص دیگری حمایت کرده بود به احتمال زیاد او را کافر می شمردند و خونش را حلال.

۳- حضور تتلو در ستاد رئیسی می تواند نشانگر این باشد که جریان اصولگرایی چقدر ضعیف و شکننده شده است.

۴- از نگاه دیگر می توان تصور کرد که ملاقات تتلو با رئیسی پروژه تیم رقیب بوده است. اگر این فرض درست باشد باز هم بی تدبیری و دستپاچگی اطرافیان رئیسی را نشان می دهد که از حول حلیم سرشان به ته دیگ خورده و از سر درد ناشی از آن تتلو را شستشو می دهند.

۵- در اشتباهی بزرگتر تتلو را با حضرت "حر" بن یزید ریاحی مقایسه می کنند که لابد انتخابات هم کربلایی بوده و ابرهیم رئیسی هم ...

عجب از مدعیان خدمت (تشنگان ....)

به عزیزان اصولگرا توصیه می کنم برای پاک کردن یک لکه سیاه کل صفحه را خط خطی نکنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار