امام جمعه مهریز گفت: آموزش و پرورش و فعالان عرصه تعلیم و تربیت باید تربیت دینی دانش آموزان را محور برنامه های خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 30 May 2017
به گزارش «تابناک یزد»، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار مدیر و معاونان آموزش و پرورش مهریز افزود: توجه به فعالیت های تربیتی و دینی در کنار سایر مسائل آموزشی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: عرصه خطیر تعلیم و تربیت و فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پرورشی جزء ارکان اصلی هر جامعه است و دوام و پیشرفت هر کشوری به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد .
امام جمعه مهریز افزود: تربیت نسل آینده و سکان داران نظام مقدس اسلامی توسط آموزش و پرورش رقم می خورد و مدارس اساس و پایه تزکیه و تعلیم محسوب می شوند.
محی الدینی با تبیین تهاجم فرهنگی دشمنان و تهدید نرم تصریح کرد: باید نسل جوان را در برابر توطئه های استکبار جهانی واکسینه کرد.
در این دیدار مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز گزارشی از برنامه های آموزش و پرورش و افتخارات کسب شده در سطح استان و کشور توسط فرهنگیان و دانش آموزان به خصوص در حوزه پرورشی و فرهنگی ارائه داد.
سید علی کارآموز گفت: کارمندان و قاطبه فرهنگیان مهریزی زیرپوشش آموزش و پرورش آماده هر نوع همکاری با امام جمعه و ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان هستند.
هشت هزار دانش آموز در 100 مدرسه در شهرستان مهریز مشغول تحصیل هستند.
******
50 تن اقلام غذایی پرمصرف ماه رمضان به ابرکوه اختصاص یافت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه از اختصاص 50 تن اقلام غذایی پرمصرف ویژه ماه مبارک رمضان به این شهرستان خبر داد.
مهدی غیب الهی روز یکشنبه بابیان اینکه این اقلام چهار نوع کالای پرمصرف شامل برنج وارداتی، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ است، اظهارکرد: 11تن شکر، 11تن برنج و حدود 28 تن گوشت مرغ و قرمز منجمد ویژه ماه رمضان آماده توزیع است.
وی بابیان اینکه درسهمیه گوشت قرمز و مرغ محدویتی وجود ندارد، افزود: قیمت های این اقلام شامل برنج وارداتی هر کیلوگرم 27 هزار ریال، شکر هر کیلو 27 هزار ریال، گوشت مرغ هر کیلو 56 هزار ریال و گوشت قرمز با قیمت هر کیلو 235 هزار ریال عرضه می شود.
رییس اداره صنعت معدن تجارت ابرکوه نیز از ایجاد پنج گشت مشترک در این شهرستان خبرداد و گفت: این اداره و تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، بهداشت و بازرسی اصناف، نظارت و بازرسی های ویژه ماه رمضان را انجام می دهند.
سیدمسعود میرحسینی افزود: تشدید بازرسی صنف خبازان، استفاده از روغن های استاندارد توسط قنادان در سطح شهر مورد نظارت های ویژه قرار می گیرد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.  
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار