بازیگر سینما و تلویزیون:
بازیگر سینما و تلویزیون ارزنده ترین حرکت و رویکرد ویژه برنامه سیمای همدلی را آزادی زندانیان غیر عمد دانست.
کد خبر: ۴۳۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 30 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا سوزن‌چی بازیگر سینماو تلویزیون در حاشیه این ویژه برنامه گفت: از سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را در عرصه تئاتر آغاز کردم و در سال ۵۷ به این فعالیت رسمیت بخشیدم.

 وی افزود: سفره های همدلی به عنوان یک برنامه ارزشی و مناسبتی رویکرد بسیار ارزنده ای در جهت همدلی و همراهی مردم برداشته است و آن هم جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان غیر عمد است.
سوزن چی بیان کرد: خانواده های زندانیان با این حرکت دلشاد می شوند و اگر بخواهیم نمره ای به حرکت دست اندرکاران این برنامه اختصاص دهیم باید به آن ۲۰ داد.

 بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد: فرزندان این زندانیان با آزادی پدران خود بسیار خرسند می شوند و دعای آنان بدرقه راه بانیان اصلی این حرکت ارزشمند می‌شود.

وی افزود:بدون شک برنامه های تلویزیونی با چنین حرکتی در ذهن بینندگان ماندگار می شوند.

 سوزنچی اظهار کرد: من با خودم عهد کردم که اگر زمانی درآمدی مطلوبی به دست آوردم بخشی از این درآمد را به آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص دهم، در همین راستا خداروشکر که یک برنامه ارزشمند از سیمای خراسان رضوی پیشرو در این حرکت خدایی شده است.

وی در ارتباط با بازی خود در سریال عاشقانه‌ گفت: بازی من در سریال عاشقانه‌ قریب به ۲۰ روز پیش به اتمام رسید و ضبط این سریال هم هفته پیش به پایان کار خود رسید، این سریال پر بییننده شبکه خانگی برای من یک تجربه دلچسب و ماندگار بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار