با حضور خیران اصفهانی
تابناک: با حضور خیران و مددجویان اصفهان، جشن بزرگ بنیاد خیریه «دست‌های مهربان» در اصفهان همزمان با شب میلاد مهدی موعود (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 03 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عصر امروز و همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (ع)، جشن بزرگ بنیاد خیریه «دست‌های مهربان» با حضور خیران و مددجویان در تالار کوثر مجموعه شهدای ارتش اصفهان برگزار شد.

گفتنی است، شعبه بنیاد خیریه «دست‌های مهربان» به عنوان یک سازمان غیردولتی و مردم‌نهاد با هدف حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در سال 91 در اصفهان تأسیس شد.

این مجموعه با حمایت خیران اصفهانی، توانسته از ابتدای فعالیت خود، 250 خانوار شامل 850 نفر را مورد حمایت مادی از جمله اختصاص مستمری نقدی و سبدکالا به صورت ماهانه، صدور دفترچه خدمات درمانی برای خانواده‌های تحت پوشش، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص، برگزاری کلاس‌های کسب و کار و خوداشتغالی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قرار دهد.

همچنین، اعزام خانواده‌های تحت پوشش به اردوهای زیارتی، اجرای طرح «برآورده کردن آرزوهای کودکان» تحت پوشش و برگزاری کلاس‌های روانشناختی و جلسات مشاوره از دیگر فعالیت‌های بنیاد خیریه «دست‌های مهربان» در اصفهان بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :