سالار عقيلي خواننده و آهنگساز این بار در حالي موفق به دو بار اجرا در شانديز شد كه نوازنده اصلی دف این کنسرتش خانم حریر شریعت‌زاده (همسرش) نبود تا از روی سن به پایین بکشندش!
کد خبر: ۴۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 03 June 2015
كنسرت بی‌حاشیه سالار عقيلي در شاندیز در غیاب همسر

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، سالار عقيلي خواننده و آهنگساز مطرح كشورمان در حالي در ایام میلاد امام زمان(عج)  موفق به اجراي دو برنامه در شانديز شد كه در روز بیست ودوم دی ماه سال گذشته در همین شاندیز در نزدیکی مشهد، همسر وی که دف می‌نوازد پس از اجرای نخستین بخش از کنسرتش از سن پایین آورده شد.
آن روزها سالار عقیلی از این‌که چه فرد یا سازمانی درخواست حضور نداشتن همسر وی، حریر شریعت‌زاده نوازنده پیانو و دف گروه را کرده بود، ابراز بی اطلاعی کرد و البته به احترام مردم برنامه را ادامه داد تا کنسرت برگزار شود.

كنسرت بی‌حاشیه سالار عقيلي در شاندیز در غیاب همسر

سالار عقیلی” خواننده موسیقی سنتی ایران همچنین برای اجراهاي قبلي خود در تربت جام و دانشگاه فردوسي مشهد نیز پیشتر با مشكل مواجه شده بود.
بنابراین گزارش این بار اما نمايندگاني از شهرداري شانديز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي در اين مراسم از آغاز حاضر بودند که خود نویدی بود بر اینکه كنسرت در آرامش برگزار مي‌شود.
همچنين تيمي از معاونت فرهنگي اجتماعي نيروي انتظامي نيز در ورودي هاي سالن از ميهمانان خواستند هنگام ورود حجاب و شئونات اسلامي را رعايت كنند یعنی همه چیز برای یک اجرای بی حاشیه فراهم است.
جالب اینکه علاقه مندان به موسيقي كه از ساعتي قبل از برگزاری کنسرت در مقابل ايوان تخت جمشيد شانديز آماده ورود به سالن برگزاري بودند با تاخيري 20 دقيقه اي وارد سالن شدند و اجراي كار گروه موسيقي نيز که قرار بود 19 و 45 دقیقه باشد در ساعت 20:30 دقيقه با ورود سالار عقيلي در ميان تشويق هاي بي امان طرافدارنش آغاز شد.
سالار عقيلي در اين كنسرت در حين اجراي اثر خوشه چين بارها و بارها مورد تشويق قرار گرفت و بعد از به نمايش گذاشتن چند قطعه ديگر سرانجام با همخواني حاضران و ميهمانان تصنيف بسيار زيباي وطنم را اجرا نمود كه شور و حال خاصي در سالن برگزاري به وجود آمد.
از حواشي اين برنامه فرهنگي نيز مي توان به حضور نيروهاي پليس جهت برقراري حفظ امنيت مراسم در اطراف مجموعه ايوان تخت جمشيد اشاره نمود.
همچنین گرندنيوز گزارش داد اجرای دوم این خواننده مشهور در ساعت 22 اين كنسرت نيز با 40 دقيقه تاخير برگزار شد و موردي از بي نظمي و اخلال در قبل و بعد از اجراي گروه موسيقي و خواننده توسط نيروي انتظامي گزارش نشد.
این گزارش تابناک رضوی حاکیست بلیت‌های این کنسرت موسیقی به سه دسته 120، 90 و 70 هزار تومانی تقسیم شده‌ بود که بلیت‌های سه ردیف اول رو به روی صحنه به صورت vip محسوب شده و به قیمت 120 هزار تومان به فروش رسیده بودند و بلیت‌های ردیف چهارم تا هجدهم رو به روی صحنه به قیمت 90 هزار تومان و بلیت‌های ردیف‌های کنار صحنه در سمت چپ و راست نیز به قیمت 70 هزار تومان فروخته شده بود.
لازم به ذکر است تابناک خراسان رضوی پیشتر از توافق ناگفته شهردار مشهد و امام جمعه بر سر اجرای کنسرت در حومه مشهد خبر داده بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
کشتید خودتون رو با خبر کنسرت ها
مردم میفهمند اون پشت چه خبره که این همه خبر در این باره زدید
شکرگزار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
برگزار کننده کنسرت موسسه فرهنگی هنری سپهرمهرو ماه بود و شهرداری شاندیز هیچگونه نقش و ارتباطی با این کنسرت نداشته است. لذا عنوان حضور نماینده شهرداری با چه هدفی در خبر آمده !!!؟ ؟؟؟لطفا اصلاح بفرمائید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار