شهردار خلخال گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات آخر هفته و پیش بینی حضور هزاران مسافر و گردشگر در این شهرامکانات لازم برای استقبال و اسکان موقت میهمانان و مسافران آماده شده است.
کد خبر: ۴۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 02 June 2015
علی درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری خلخال با هدف تامین امکانات مورد نیاز گردشگران اقدام به تعمیرات اساسی و نوسازی سرویس های بهداشتی، تعمیر ، تجهیز و نوسازی سیستم روشنایی پارک ها و بوستان ها و زیبا سازی شهر خلخال کرده است.

وی با گرامیداشت سالروز خجسته نیمه شعبان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداست سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) خیابان ها و معابر آذین بندی و چراغانی شده است.

درویشی بیان کرد: با هدف زیبا سازی شهر سطح جداول کنار خیابان ها و سرعت گیرها رنگ آمیزی و میادین و پارکهای این شهر نیز با استفاده از گل های تزئینی گلکاری شده است.

شهردار خلخال به تلاش برای راه اندازی جایگاه تعطیل شده سی ان جی شهرداری در جاده خلخال به هشجین اشاره کرد و افزود: به زودی تعمیرات اساسی این جایگاه از سوی شرکت طرف قرارداد با شهرداری انجام می شود.

درویشی گفت: با هدف رفاه حال مردم و گردشگران ارائه خدمات شهری و جمع آوری زباله

شبانه روزی شده و نظافت عمومی متوقف نخواهد شد.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار