نماینده مردم شهرستان لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دیدار با جوانان و شناسایی نیازهای آنها و برطرف کردن مشکلات این قشر تاثیرگذار موجب رشد و توسعه جامعه می گردد.
کد خبر: ۴۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 02 June 2015
تابناک فارس:موسی موسوی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از جوانان برتر شهرستان لامرد در هفته جوان بیان داشت: اینکه مسوولان نیازهای جوانان را بدانند و برای رفع آن ها تلاش کنند از نکات مهم و کلیدی توسعه هر جامعه ای است.

وی افزود: متاسفانه دیدار با جوانان بسیار کم برگزار می گردد و به عنوان نماینده مردم این شهرستان آمادگی دارم که همواره در جمع جوانان برای رفع نیاز این قشر پر انرژی حضور داشته باشم.

موسوی بیان داشت:در سفر رییس جمهوری دولت تدبیر و امید به استان فارس اعتبار بسیار خوبی به طرح های صنعتی و عمرانی و ورزشی این شهرستان اختصاص یافت که این امر نشان دهنده اهمیت این شهرستان در نزد دولت است.

رییس اداره ورزش و جوانان لامرد نیز اظهار داشت: برای شناخت جوانان برتر شهرستان کار بسیار سختی را پیش رو داشتیم چرا که جوانان شایسته زیادی دراین شهرستان و بخش های تابعه وجود دارد.

عبدالوهاب احمدی زاده بیان کرد: جوانان با استعداد این شهرستان با تاسیس سازمان های مردم نهاد و بهره مندی از امکانات موجود و ظرفیت های قانونی می توانند حضور پر رنگ تری در توسعه کشور داشته باشند.

در مراسم تجلیل از جوانان برتر لامرد که به مناسبت هفته جوان برگزار شد 15 نفر در حوزه های ورزشی ، فرهنگی ،علمی و پژوهشی معرفی شدند.

راضیه هنرمند، مریم روزمند،محدثه پهلوزاده ،سیده زهرا احمدی زاده، زهرا موحدی نیا، علی اصغر قائدی، حمید رضا اکبرپور ،عبدالله محمدی، سعید شریفی زاده، محسن نوروزی، محمد جواد نیکار،احمد عابدی، ،مصطفی طاهری،سید مجتبی احمدی وغفور رحیمی جوانان برتر شهرستان لامرد بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.
ایرنا
برچسب ها: جوانان نمونه ، لامرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار