اختصاصی تابناک یزد؛
یزد جزو استان‌های خشک و در زمره کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور است، و حالا با خشکسالی‌های پیاپی در چند سال اخیر، کار به جایی رسیده است که مدیر کل مدیریت بحران استان در خصوص جیره‌بندی آب در تابستان پیش‌رو هشدار می‌دهد این در حالی است که منابع آبی استان بی دلیلی در معابر رها می شوند.
کد خبر: ۴۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 02 June 2015
به گزارش تابناک یزد،گرچه مسئولان استانی و کشوری بارها و بارها در مصاحبه های خود، مردم را به صرفه جویی درمصرف آب توصیه کرده اند اما این روزها با افزایش دمای هوا و نزدیک تر شدن به فصل تابستان نمی توان از مسئله حیاتی چون آب گذشت.
مسئولان استان یزد به شدت نسبت به مسئله بحران آب در یزد ابراز نگرانی می کنند و استاندار یزد بر ضرورت مشارکت مردم در حفظ منابع آبی تاکید می کند این در حالی است که به نظر می رسد مسئولان استان  خود باید بیشتر مواظب منابع آبی استان باشند و قدری از هدر دادن آن پرهیز کنند.
چندی است در بلوار پاکنژاد برای آبیاری درختان که قطعا متولی آن هم شهرداری یزد است با جاری شدن آب در خیابان به طوری که آب راه عابرین پیاده را هم سد می کند و عبور و مرور را با مشکل مواجه کرده است روبه رو می شویم.
این سوال ایجاد می شود که آیا همه مردم و مسئولین که باید از مصرف بی رویه آب پرهیز کنند جدای از شهرداری ها هستند؟
و آیا شهرداری به خاطر هدر دادن این منابع آبی و نبود نظارت بر شهر و معابر آن نباید پاسخگو بوده و یا سریعتر به این وضع خاتمه دهد تا بیش از این شاهد هدر رفت منابع آبی استان در خیابان ها نباشیم؟
عملکرد شهرداری یزد چندی است که در قبال بسیاری ازعملکرد ها و پاسخگویی ها در هاله ای از ابهام است و باید دید این عملکرد نادرست و ضعیف که بعضا به هدر رفت منابع منجر می شود تا کی در شهرداری یزد ادامه خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار