نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما رئیس جمهوری می خواهیم که خستگی ناپذیر ، حامی فقرا و‌محرومان باشد، گفت: رئیس جمهوری مقتدر و انقلابی که فقط برای چهاردرصد از اجتماع کارنکند.
کد خبر: ۴۲۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 18 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه ،حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا در جمع پرشور  حامیان قالیباف و  رییسی، در ورزشگاه*  امام خمینی *کرمانشاه اظهارداشت: ما جمع شده ایم برای تغییر به نفع مردم و برای حمایت و پاسداشت خون شهیدان و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به میدان آمده ایم.

وی گفت: در مجلس دولت کنونی با افزایش مستمری بگیران کمیته ی امداد امام خمینی ( ره) و سازمان بهزیستی مخالفت کرد، و امروز کسانی در کنار شما قرار گرفته اند که برای احقاق حقوق شما در مقابل آنان ( دولت کنونی) ایستاده اند، کرمانشاه *سینه ستبر ایران*  در خلق حماسه ی غرور آفرین در صحنه ی انتخابات نقش آفرینی خواهدکرد.

 وی ادامه داد: مردم با حضور در صحنه  در مقابل تمام یاوه گویان داخلی، ایستاده اند، و ما رئیس جمهوری دیندار می خواهیم که اهل اختلاس و دست درازی به بیت المال نباشدو حق مردم را چپاول نکند، و رئیس جمهوری مقتدر و انقلابی که در مقابل بیگانگان بایستد.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر هوشیاری رهبری نبود، کشته شدگان فاجعه ی * منا* را به کشور برنمی گردانند، افزود: در گفتگوهای بین المللی عزت ما حفظ نشد، و آنچه سایه جنگ را از سر ملت برداشت فرزندان شما، توان دفاعی و قدرت   موشکی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار