رئیس اداره عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به منظور هماهنگی با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات مرتبط با این سازمان برگزار شد، گفت: طرح تلاوت قرآن کریم در ادارات مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ، مهندس کیوان حسینی با اشاره به اینکه تلاوت قرآن کریم ازتوصیه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ادارات دولتی است افزود: طرح تلاوت قرآن کریم در قالب آمران به معروف و نهی از منکر در ادارات اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سنوات گذشته  فرمودند نهضت قرآن آموزی در مملکت اسلامی باید انجام شود که در این راستا دبیرخانه  نهضت در سازمان دارلقرآن  تهران آغاز بکار نمود.

وی تصریح کرد: در این طرح جلساتی در خصوص قرائت قرآن، تفسیر آیات و سخنرانی  پیرامون آیات به اعضای جلسه ارائه خواهد شد.

حسینی گفت: در طرح تلاوت قرآن کریم 16 اداره مرتبط با بخش کشاورزی استان شامل پشتیبانی امور دام، اداره کل عشایری، اداره کل دامپزشکی، صندوق بیمه، میراث فرهنگی، شرکت گردشگری ، اداره کل هواشناسی و... شرکت خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه هر 20 روز یک جلسه تلاوت قرآن برگزار خواهد شد افزود: این جلسات با حضور اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر سازمان و با تاکید بر حضور مدیران مجموعه عضو برگزار شده و هدف از اجرای آن انس اعضای شورا با قرآن کریم است.

حسینی با اشاره به اینکه با اجرای طرح تلاوت قرآن کریم در ادارات مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی استان به دنبال ترویج فرهنگ انس با قران هستیم خاطرنشان کرد: حدود 150 نفر از اعضای امر به معروف و نهی از منکر در جلسات تلاوت قرآن کریم شرکت دارند تا الگویی برای سایر همکاران قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه جلسات تلاوت قران کریم را با کیفیت بالا برگزار خواهیم نمود گفت: در هر جلسه قرائت فاخری توسط یکی از قاریان بین المللی، قاریان کشوری و استانی انجام و از 
نظرات مفسرین وعلمای بنام در این جلسات بهره‌‌گیری می‌شود.

 




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار