نائب رییس مجلس شورای اسلامی :
نائب رئیس بهارستان شب گذشته در نشست با دانشجویان که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پزشکی مشهد برگزارشد، اظهار کرد:هیچ قدرتی نمی تواند قدرت دانشجو را بگیرد
کد خبر: ۴۲۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 16 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، مسعود پزشکیان تاکید کرد:اگر دانشجویان توانمند باشند و اگر برای مردم باشند هیچ کس نمی تواند دانشجو را حذف کند و هیچ قدرتی نمی تواند قدرت شما را بگیرد هرچه که مال خودشان است را می توانند بگیرند ولی آنچه در درون شماست را نمی‌توانند بگیرند خودتان را برای فردا آماده کنید این ناملایمات امروز واقعیت است ما امروز دست دراز می کنیم مدیر پیدا کنیم مدیری که بی منت کار کند و توانمند باشد پیدا نمی کنیم شعار را همه می فهمند که دروغ است واقعیت در وجود افراد است.
 
راه حل اصلاحات درگیری نیست! 
 
پزشکیان، ادامه داد : راه حل اصلاحات درگیری نیست در نتیجه این راه باید با کمترین هزینه باشد که امروز دکتر روحانی وعده آن را در گرو پرشور بودن انتخابات در تبریز داد ما باید مردم را به صحنه بکشانیم و آنان را آگاه کنیم.
پزشکیان با اشاره به اینکه مشکل ما این است که سخن گفتن با یکدیگر را بلد نیستیم افزود: دین یعنی با انصاف برخوردن کردن با مردم و زوز نگفتن، اگر این افراد راست می گویند  عمل کنند؛ خدمت کردن دعوا ندارد، شما در خدمت مسابقه نمی دهید بلکه انگ می‌چسبانید، ضدانقلاب و ضد ولایت را مطرح می کنید اگر به مردم خدمت کنیم، نظام می ماند اگر به مردم خدمت نکنیم اگر صدبار هم بگوییم به ولایت پایبندم بازهم ریشه آن را زده ایم.
نائب رییس بهارستان خاطرنشان کرد: کناره گیری قالیباف از آرای اصولگرایان می کاهد من فکر نمی کنم با این وضعیت انتخابات دو مرحله ای شود.
وی اضافه کرد: انسان‌های آگاه توهین نمی کنند فحش نمی‌دهند این از توسعه نیافتگی است که با الفاظ بد دیگران را خطاب می کنند این ها می خواهند مملکت  را اداره کنند و داده های غلط به مردم بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار