مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: استقلال، خلاقیت و خطرپذیری و منفعل نبودن از ویژگی های منحصر به فرد یک کارآفرین می باشد و از خصوصیات دیگر آنان خستگی ناپذیر بودن، عمل گرا و فرصت گرابودن است.
کد خبر: ۴۲۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 15 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کار ،رفاه اجتماعی استان،داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان که با حمایت صندوق کارآفرینی امید، مسیر کارآفرینی را برای خود هموار نموده اند گفت: اهمیت و جایگاه کار در آموزه ها و سفارشات دینی ما و همچنین در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.

یاوری افزود: یکی از فصل های درخشان زندگی پیامبر اعظم(ص) توجه به کار و ترویج کارآفرینی بوده که کار کردن را در ردیف جهاد در راه خدا تلقی می کرد.

ایشان اضافه نمود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به کارآفرینان داشته بگونه ای که دفتر توسعه کارآفرینی در سطح وزارت با هدف توسعه و ترویج کارآفرینی اقدام به تشکیل کانونهای کارآفرینی در سراسر کشور نموده و در استان کرمانشاه نیز با تقویت مراکز اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی تا کنون 8 مرکز تشکیل و تعداد 4 مرکز دیگر در دستور کار است.

یاوری با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در سال 95 افزود: از کارآفرینان برتر در جشنواره کارآفرینان برتر در 3 سال متوالی همزمان با جشن بزرگ انقلاب در رسته خدمات، صنعت و معدن بطور ویژه تجلیل شده و در سال گذشته نیز از تعداد 9 کارآفرین برتر استانی در قالب برگزاری جشنواره استانی تجلیل که تعداد یک کارفرین به عنوان کارآفرین برتر در سطح ملی معرفی شد.

رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت امام عصر(عج) گفت: کارآفرینی، فقط یک کار نوآوری و خلاقیت نیست، کارآفرینی ابعاد مختلف دارد. از خلق ایده و فروش کالا تا اصول رایزنی و گفتگو و اصول ارتباط با مردم بخش هایی از یک کارآفرینی است.

رحیمی ادامه داد: کارآفرینان با خلق ایده ها و یا تبدیل ایده های موجود به کالا، محصول و خدمات ارزش افزوده زندگی امروزی بشر را با گذشته متفاوت کرده اند و زندگی بشری را به لحاظ رفاه و زندگی خوب ارتقاء داده اند. تغذیه خوب  و محصولات خوب امروزی برای بشریت نتیجه کار کارآفرینان است. 

گفتنی است: در پایان مراسم خانم چراغی و  فریبرز عزیزی از کارآفرینان برتر استانی و ملی که مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفته بودند به بیان چگونگی فعالیت و موفقیت شغل خود پرداختند و در ادامه از کارآفرینان برتر با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار