دکتر رامین سمیعیان رییس شبکه دامپزشکی صحنه به عنوان رییس هیئت بازرسی انتخابات شد.
کد خبر: ۴۲۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  اعضای هیئت بازرسی شهرستان صحنه طی احکامی توسط بهرام سلیمانی رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه معرفی شدند که در این حکم  دکتر رامین سمیعیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه به عنوان رییس هیئت بازرسی انتخابات این شهرستان انتخاب گردیده است.

دکتر سمیعیان رییس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان صحنه در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات دواردهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان صحنه که با حضور هیات بازرسی شهرستان و بازرسین شعب در بخش های مرکزی و دینور برگزار گردید، ضمن قدردانی از بازرسان در پذیرفتن این وظیفه مهم آنها را امانتدار رای مردم دانسته که وظیفه صیانت از آرا مردم را برعهده دارند.

وی با اشاره به وظایف خطیر بازرس تاکید کرد: افرادی که در حوزه بازرسی کار را عهده دار شدند باید چارچوب کار را به خوبی بشناسند؛ لذا به آنها توصیه می کنیم که آشنایی و آگاهی با حوزه فعالیت خود داشته باشند، قوانین را مطالعه کرده و به خوبی در  انتخابات اجرا نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کار بازرسان تا پایان روند انتخابات ادامه دارد و قانون این اجازه را به وزیر کشور داده تا هر میزان نیاز است زمان انتخابات را تمدید کند، اظهار داشت: نباید با کم کاری در انجام وظیفه کار مجموعه  مورد سوال قرار گیرد.

رییس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان صحنه اهمیت کار بازرسی را یادآور شد و گفت : بازرسان در اجرای انتخابات هیچ دخالتی ندارند فقط کار نظارت و کنترل روند انتخابات بر عهده آنهاست؛ بازرس، ناظر به اجرای انتخابات  صحیح و مبتنی بر قانون است و موارد تخلف را با اطلاع به نماینده فرماندار به عنوان مسئول شعبه تا حصول نتیجه پیگیری می نماید. 

دکتر سمیعیان افزود: هنر بازرس این است که اگر کار از مدار خارج شد آنرا به مسیر قانونی خود برگرداند.

وی با بیان این موضوع که شما از هم اکنون بازرس انتخابات هستید، حمایت از کاندیداهای انتخابات توسط بازرسان را خلاف قانون بیان کرد و از آنان خواست له یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی اقدام نکنند.

گفتنی است در پایان این جلسه آقای مهندس کرمی که به عنوان مدرس در این جلسه حضور داشتند با استفاده از تصاوير رايانه‌اي توضیحات تکمیلی را در راستای چگونگی عملکرد بازرسین در شعبه های محل اخذ رای ارائه نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار