تفاهمنامه همکاری آموزشی سه جانبه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، موسسه آموزش عالی بینالود مشهد و انجمن علمی طبیعت گردی ایران به امضا رسید.
کد خبر: ۴۲۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 14 May 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، نادر علیزاده رییس موسسه آموزش عالی بینالود مشهد و  امین علیزاده رییس انجمن علمی طبیعت گردی ایران تفاهمنامه همکاری آموزشی سه جانبه به امضا رسیده و مبادله شد.
این تفاهمنامه به منظور بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در زمینه گسترش فعالیت های علمی و آموزش های مهارتی و پژوهشی و همچنین در راستای راهبردها و سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارتقاء شایستگی های حرفه ای و توانمندسازی مهارتی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیرو ی متخصص و توانمندسازی مهارتی و نیز توسعه مشارکت بابخش های عمومی و دولتی و به منظور هم افزایی در استفاده از توانایی و امکانات طرفین به امضا رسید.
هدف از انعقاد این تفاهمنامه همچنین مشارکت در توسعه اشتغال پایدار و مبارزه با پدیده بیکاری و ارتقاء شایستگی مهارتی و حرفه ای دانشجویان با رویکرد رفع نیاز بازار کار به نیروی متخصص عنوان شده و هریک از طرفین تعهداتی را در جهت نیل به اهداف مدنظر تفاهمنامه متقبل شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار