رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان‌رضوی:
رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۱۶ شهرستان ما هیئت ژیمناستیک دارند و نقطه ضعف ما این موضوع است که شهرستان‌های استان سالن اختصاصی ندارند.
کد خبر: ۴۲۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 13 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با آموزش و پرورش استان هماهنگی‌های صورت گرفته تا استعدادیابی سنین کمتر از 10 سال را در مدارس قبل از تعطیلی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: این استعدادیابی به منظور حضور این افراد در کلاس‌های اوقات فراغت و مراکز استعدادیابی هیئت استان در تابستان سال جاری است. هماهنگی‌ انجام شده برای مدارس منطقه چهار مشهد است اما هنوز این موضوع عملیاتی نشده است.

 رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: در این رشته در استان خراسان‌رضوی حدود هفت هزار و 600 ورزشکار سازمان‌یافته وجود دارد که از این نظر در بین هیئت‌ها رتبه 7 را در استان کسب کرده‌ایم و در بین ورزش‌های انفرادی بالاترین رتبه را داریم.

معماریان بیان کرد: در حال حاضر 16 شهرستان ما هیئت ژیمناستیک دارند و نقطه ضعف ما این موضوع است که شهرستان‌های استان سالن اختصاصی این رشته را نداشته و از سالن‌های آموزش و پرورش برای تمرین استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: در بحث همگانی شدن این رشته همکاری خوبی با دیگر سازمان‌ها داشته اما در بحث قهرمانی نبود سالن‌های اختصاصی اهمیت دارد و در مشهد دو پایگاه قهرمانی داشته که یکی از این دو استاندارد است.

 رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: فردا چهار ورزشکار از استان برای مسابقات انتخابی رشته ایروبیک - ژیمناستیک بزرگسالان و جوانان اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار