مدیرعامل گاز استان خراسان رضوی با بیان اینکه در ابتدای فعالیت دولت یازدهم تعداد روستاهای بهره مند از شبکه گاز طبیعی در خراسان رضوی 961 مورد و ضریب نفوذ گاز روستایی در این استان 56 درصد بود، گفت: با فعالیت دولت تدبیر و امید هم اینک ضریب نفوذ گاز روستایی در خراسان رضوی به 75 درصد و تعداد روستاهای بهره مند از مزایای شبکه گازرسانی به 1440 روستا افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۲۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶ 13 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید حمید فانی با اشاره به اینکه ظرف سه سال اخیر معادل 50 درصد روستاهایی که پیش از فعالیت دولت در این استان گازرسانی شده بودند از مزایای این شبکه برخوردار شدند، افزود: در مجموع روستاهای واجد شرایط اتصال به شبکه گازرسانی در خراسان رضوی 2532 روستا است که تاکنون 1440 مورد از این روستاها گازدار شده اند و تا پایان امسال نیز این تعداد به 1800 روستا افزایش می یابد.

فانی از رسیدن ضریب نفوذ گاز روستایی در خراسان رضوی به رقم 84 درصد خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده‌ امسال طی هر روز پروژه گازرسانی به یک روستا در خراسان رضوی بهره برداری می شود. همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به یک روستای بالای 20 خانوار واجد شرایط استان نیز در هر روز آغاز می شود تا در پایان سال 1396 پرونده این روستاها بسته و کار به انجام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه پارسال 200 روستا در این استان گازرسانی شدند، تصریح کرد:  حجم ریالی پروژه های گازرسانی به روستاها در خراسان رضوی از سال 94 تاکنون به 583 میلیارد تومان رسیده است.

فانی با اشاره به اینکه حجم ریالی پروژه های گازرسانی به روستاها در برنامه امسال نیز به میزان 310 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: طی فعالیت دولت یازدهم گازرسانی به سه شهر از چهار شهر باقیمانده در خراسان رضوی انجام شد و شهرهای ششتمد، روداب و ریوش برخوردار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار