معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
تابناک: معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شهرضا این ظرفیت وجود دارد که ۲ دانشکده در حوزه سلامت در آن دایر شود و باید در این زمینه اقداماتی عملیاتی صورت گیرد.
کد خبر: ۴۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 01 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا یوسفی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا با اشاره به طرح تحول سلامت، اظهار داشت: اجرای این برنامه منجر به کاهش پرداختی از جیب مردم، رفع بسیاری از مشکلات مردم در مقوله درمان سرپایی و به ویژه بستری شد.

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت سبب تأمین سلامت و بهبود کیفیت و در نهایت رضایتمندی مردم شد و نشان می‌دهد که هدف‌گیری این برنامه، عاقلانه، منطقی و واقع‌بینانه انتخاب شده است.

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا، گفت: امیدوار هستیم با کمک خیران سلامت در شهرستان در مدت یکسال و نیم شاهد افتتاح یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین باشیم.

وی تصریح کرد: در شهرضا این ظرفیت وجود دارد که دو دانشکده در حوزه سلامت در آن دایر شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا، اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمؤمنین و ساختن یال جدید از دغدغه‌های مدیریتی چندین سال گذشته تیم سلامت شهرستان بوده است.

حجت‌الله تنهایی افزود: یال جدید در مساحت 7 هزار متر مربع در سه طبقه، که مساحت هر طبقه 2و300 مترمربع است و طبقه همکف شامل اورژانس داخلی جراحی با 25 تخت، سالن اجتماعات و واحد تصویربرداری شاملMRI، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی است.

وی گفت: یکی دیگر از اندیشه‌های مدیران فعلی سلامت شهرستان در کنار پروژه تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) حفظ و ارتقای کیفی و کمی ماهیت وجودی درمانی بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) است که به طور قطع یک قطب درمانی در مرکز شهر برای ما مهم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا تصریح کرد: وزارت بهداشت، به عنوان متولی نظام سلامت کشور با عزمی جدی طرح تحول نظام سلامت را با 3 رویکرد حفاظت مالی از مردم، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و ارتقای کیفیت خدمات، از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1393 در سراسر کشور آغاز کرد تا شاهد تحقق سیاست‌های کلی رهبری و پاسخگویی به انتظارات مردم در نظام سلامت باشیم.

وی افزود: کاهش پرداختی‌های بیماران که بیشتر خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و افزایش رضایتمندی آنها از مهم‌ترین نتایج اجرای طرح تحول نظام سلامت به شمار می‌رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار