کد خبر: ۴۲۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 10 May 2017

به گزارش تابناک یزد،مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: با تدابیر اندیشیده شده 130 شعبه اخذ رأی در شهرستان یزد به دستگاه‌های احزار هویت مجهز می‌شوند.

 «حسام محمدپناه» با اشاره به ضرورت آموزش جامع، مدون و منسجم اظهار کرد: در برگزاری انتخاباتی که حدود 95 درصد از فرآیندهای آن به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود ضرورت آموزش جامع، مدون و برنامه‌ریزی شده بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان این که طی روزهای آتی کاربران شعب آموزش‌های عملی و تخصصی لازم را فرا می‌گیرند، گفت: تمهیدات لازم برای تجهیز شعب اخذ رأی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اندیشیده شده است.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده 130 شعبه اخذ رأی در شهرستان یزد به دستگاه‌های احراز هویت متصل می‌شوند .

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که بعد از تجهیز شعب اخذ رای به دستگاه احراز هویت، دستگاه‌هی   GSM مودم و بارکدخوان حذف می‌شوند، تصریح کرد: در این سیستم با ارائه کارت ملی، هویت رأی دهنده از طریق دستگاه احراز هویت مشخص و این امکان فراهم می‌شود که تعداد رأی تکراری و زمان و ساعتی که رأی دهنده اقدام به رأی کردند مشخص شود .

محمدپناه خاطرنشان کرد: اولین مانور نرم افزار استعلام هویت رأی دهندگان در شعب اخذ رأی با هدف آزمایش میزان کارایی شبکه USSD  و شبکه Dial – up  طی روزهای آتی با حضور سرگروه‌های فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار