شهردار ورامین گفت: برای افتتاح طرح های عمرانی و ورزشی ورامین ۹۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
کد خبر: ۴۲۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 08 May 2017
علی حیدریان در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و ورزشی شهر ورامین که با حضور محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: اعتبار صرف شده برای این طرح ها نزدیک به  ۹۰ میلیارد ریال است.

شهردار ورامین در تشریح طرح های مذکور ادامه داد: علی رغم رکود اقتصادی حاکم بر کشور و مشکلات مالی توانستیم پروژه ترمینال مسافربری را به بهره برداری برسانیم که اولین پایانه مسافربری شرق استان تهران است و در ورامین ساخته شد و امروز به بهره برداری رسید.

وی گفت: این پایانه در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع با زیربنای حدود ۳ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده است، همچنین زمین
چمن مصنوعی فوتسال با مساحت هزار متر مربع و هزینه اجرایی بالغ بر دو میلیارد ریال و هزینه خرید زمین حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

شهردار ورامین در ادامه به میدان رازی اشاره کرد و گفت: این میدان ۸ هزار متر مربع مساحت داشته و تنها میدانی است که بر اساس مطالعات مهندسی و ترافیک طراحی و هم اکنون به ثمر رسیده است که بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه اجرای آن بوده است، در مورد پارک لرآباد هم باید عرض کنم این پارک حدود ۳۲۰۰ متر مربع مساحت داشته که با هزینه اجرایی بالغ بر ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حیدریان اضافه کرد: طرح میدان رازی مصوبه شورای ترافیک شهرستان را دارد.

وی با اشاره به تاسیس پارک های لرآباد و زمین چمن مدرس در مناطق حاشیه شهر، گفت: تاکید شهرداری همواره بر خدمات رسانی به مناطق حاشیه ای و محروم شهر بوده و خواهد بود.

شهردار ورامین پروژه کارت بلیت اتوبوس های این شهر را یکی از پروژه هایی دانست که سبب آسایش و آرامش مردم خواهد شد و افزود: یکی دیگر از مزایای کارت بلیت حذف پول خرد و عدم اتلاف وقت مسافر و راننده است که به همت سازمان اتوبوس رانی شهرداری ورامین به بهره برداری رسید.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار