سعید کیانی در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق قرض الحسنه امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فعالیت صندوق تاکنون به دو هزار و ۲۰۰ مددجو و نیازمندتحت حمایت در استان بیش از بیش از ۸۶ میلیارد ریال وام پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۱۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 07 May 2017
سعید کیانی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: این صندوق از آذر ماه سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون خدمات خوبی را به مدد جویان تحت حمایت ارایه داده است.

وی خاطر نشان کرد: وام های اشتغال تا سقف ۳۰۰  میلیون ریال و سایر وام ها همچون کارگشایی تا سقف ۵۰ میلیون ریال به نیازمندان اختصاص داده می شود.

کیانی تصیح کرد: هم اکنون  این صندوق به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنندو اتصال صندوق به شبکه شتاب موجب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده گذاران نیکوکار و وام گیرندگان از خدمات این صندوق خواهد شد.

 مدیر صندوق قرض الحسنه  امداد استان ابراز داشت: تامین اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد از منابع امدادی و سپرده های خیران است که هم اکنون تعداد بسیاری از خیران و نیکوکاران در این صندوق سپرده گذاری کرده اند که خوش بین هستیم با توجه به عمق نیازمندی مددجویان و محرومان خیران بیشتری در این صندوق سپرده گذاری کنند.

به گفته این مسئول: رسالت این صندوق پرداخت وام های قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت است و وام های قرض الحسنه صندوق قرض الحسنه امداد در سرفصل های کارگشایی، اشتغال، محکومین، درمان، جهیزیه و...به نیازمندان و مددجویان پرداشت می شود.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار