با حضور وزیر بهداشت؛
وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود، سه پروژه مهم درمانی ارومیه شامل بیمارستان 96 تختخوابی شمس، مرکز جراحی آفتاب و بیمارستان خیریه امید ارومیه را افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۱۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 06 May 2017
به گزاش تابناک آذربایجان غربی:بیمارستان 96 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی شمس توسط بخش خصوصی و در مدت زمان 6 سال با اعتباری بالغ بر 1100 میلیارد ریال در زمینی با مساحت 2056 متر مربع و زیربنای 7400 متر مربع در دو فاز 6 و 8 طبقه ای ساخته و تجهیز شده است.

این بیمارستان دارای بخش هایی مانند اورژانس، آنژیوگرافی، عمومی، رادیولوژی، سی تی آنژیوگرافی، آزمایشگاه، اتاق عمل، داروخانه و مراقبت های ویژه ICU و CCU است.

مرکز جراحی سرپایی و محدود آفتاب ارومیه نیز توسط بخش خصوصی در مدت زمان 7 سال با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 977 متر مربع با زیربنای 5 هزار متر مربع در 8 طبقه ساخته و تجهیز شده است.

این مرکز درمانی دارای بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، بستری و لیزیک و تخصص های چشم، اورولوژی، جراحی، گوش، حلق و بینی و ارتوپدی-اعصاب است.

مرکز پژوهشی درمانی امید نیز توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی در مدت زمان 11 سال و اعتباری حدود 400 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع در 5 طبقه ساخته و تجهیز شده است.

بیمارستان 96 تختخوابی امید ارومیه دارای بخش هایی مانند اورژانس، داخلی، جراحی زنا و مردان، اتاق عمل، آی سی یو، سی تی اسکن، آزمایشگاه، رادیولوژی، کودکان و درمانگاه های تخصصی آنکولوژی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار