مسئول فرهنگی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد:
مسئول فرهنگی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: بیش از ۲۵۰ نفر در طرح طاهرین ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۰ درصد از آن‌ها بانوان و ۴۰ درصد دیگر هم آقایان هستند.
کد خبر: ۴۱۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 05 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سعید بیژنی در  اولین کارگاه آموزشی طرح طاهرین که در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی قلم برگزار شد، اظهار داشت: طرح طاهرین با هدف مشارکت پررنگ مردمی در امر تغسیل میت‌ها در مواقع بحرانی مانند زلزله در سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: آموزش‌های تئوری و عملی در این دوره آموزشی خواهد بود و پس از برگزاری آزمون و گزینش نفراتی حائز بالاترین نمرات و امتیازات شده باشند به عنوان داوطلب طرح طاهرین پذیرفته می‌شوند.
مسئول فرهنگی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با بیان اینکه طرح طاهرین به منظور کاهش و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی برای اولین بار در کشور و به‌صورت پایلوت در مشهد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح از نفراتی که از توانمندی‌ بالاتری برخوردار باشند به‌صورت ویژه در امر تغسیل میت‌ها استفاده می‌شود و حتی در صورت نیاز به خارج از شهر و استان اعزام می‌شوند تا خدمت‌رسانی در این امر با سرعت بیشتر انجام بشود.
بیژنی در رابطه آمار داوطلبان حاضر در طرح طاهرین سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، تصریح کرد: در این طرح بیش از ۲۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۰ درصد از آن‌ها بانوان و ۴۰ درصد دیگر هم آقایان هستند.
وی تاکید کرد: در این طرح از عموم داوطلبان به‌ویژه خادمان حرم مطهر رضوی، طلاب حوزه‌های علمیه، بسیجیان ادارات، مدیران و کارکنان شهرداری و دانشجویان رشته‌های الهیات و معارف اسلامی ثبت‌نام به‌عمل می‌آید و شرایط این افراد هم شامل تاهل، مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و سن ۲۵ تا ۵۰ سال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار