ایثارگر دفاع مقدس با اشاره به اینکه دو کاندیدای جبهه نهایتا یکی می‌شوند، خاطرنشان کرد: اگر به این نتیجه برسیم در مرحله اول پیروز می‌شویم، یکی از کاندیداهای جمنا به نفع کسی که احتمال پیروزی دارد کنار می‌رود.
کد خبر: ۴۱۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 04 May 2017
اصغر حبیبی ظهر امروز در نشست با کمیته‌های ستاد حامیان دکتر قالیباف در یاسوج با بیان اینکه امروز رسالت ما حفظ نطام و آرمان‌های آن است تدبیر فعلی برای دستیابی به این هدف را تبعیت از تصمیم جمنا دانست و افزود: جبهه جمنا امروز دو کاندیدا دارد لذا هرکس مشتاق به فعالیت برای آقای قالیباف است با جدیت این کار را انجام دهد و هر کس هم برای آقای رئیسی فعالیت می‌کند با قدرت در فعالیت‌های تبیلغاتی حضور یابند.

این ایثارگر دفاع مقدس با اشاره به اینکه دو کاندیدای جبهه نهایتا یکی می‌شوند، خاطرنشان کرد: اگر به این نتیجه برسیم در مرحله اول پیروز می‌شویم، یکی از کاندیداهای جمنا به نفع کسی که احتمال پیروزی دارد کنار می‌رود.

وی افزود: این احتمال هم وجود دارد که هر دو کاندیدا در صحنه بمانند تا انتخابات به مرحله دوم برود و کاندیدای پیروز جبهه با کاندیدای رقیب رقابت کند.

حبیبی با اشاره به اینکه این سیاست جمنا منطقی و قابل قبول است، تصریح کرد: اگر خودخواهی و ناجوانمردی اتفاق نیفتد، اتفاق خیری رخ می‌دهد و روسای ستادها باید مراقب باشند و سمپاشی‌ها در فضای مجازی برای انشقاق دو کاندیدای جبهه را خنثی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار