در شورای پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) تصویب شد؛
فاز اول طرح پژوهشی «ماتریس فرهنگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)» به عنوان ابزاری به منظور ارزیابی، پایش و آینده‌نگری در فعالیت‌های این بنیاد، به تصویب رسید.
کد خبر: ۴۱۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 04 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، شورای پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، با حضور اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد و سایر اعضای این شورا برگزار و فاز اول طرح پژوهشی «ماتریس فرهنگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)» پس از تبادل نظر اعضای شورای پژوهشی، به تصویب اعضا رسید.
 
به گفته دکتر واعظی عضو هیئت مدیره بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، «ماتریس فرهنگی» به عنوان ابزاری به منظور ارزیابی، پایش و آینده‌نگری فعالیت‌های این بنیاد مطرح است.
 
گروه مجری این طرح پژوهشی در گام اول، چشم‌انداز و مأموریت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به همراه 10 استراتژی اولویت‌دار و همچنین 55 نهاد ملی و بین‌المللی همکار و مرتبط با بنیاد استخراج شده است. در گام دوم نیز برای هر استراتژی، برنامه اجرایی و تاکتیک‌ها و برنامه‌های مورد نیاز تدوین شده و همچنین کارکردهای هر کدام از نهادهای مرتبط و همکار با بنیاد در امر ترویج فرهنگ رضوی مورد شناسایی قرار گرفته است.
 
سطر و ستون ماتریس فرهنگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به ترتیب به برنامه‌های اجرایی هر استراتژی و نهادهای همکار با بنیاد اختصاص پیدا کرده است.
 
مشروح اهداف ماتریس فرهنگی در گفت‌وگوی مشروح خبرگزاری فرهنگ رضوی با دکتر واعظی عضو هیئت مدیره بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) تشریح شده است که در آینده نزدیک منتشر می‌شود.
 
بر طبق این گزارش و بر اساس اعلام دکتر علی سروری مجد دبیر شورای پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، در ادامه جلسه این شورا، طرح پژوهشی «نسبت اخلاق و سیاست در سیره امام رضا(ع)» به تصویب اعضا رسید که دکتر درخشه به عنوان مجری و دکتر مجید توسلی به عنوان ناظر طرح معرفی شدند.
 
مصوبه دیگر جلسه شورای پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، بحث حمایت بنیاد از پایان‌ نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترای مرتبط با فرهنگ و معارف رضوی بود که کلیات این موضوع به تصویب رسید و مقرر شد موضوعات مورد نیاز بنیاد برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها استخراج شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار