سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مردم، موجب بازدارندگی توطئه های دشمنان می شود آنان را از اجرای نقشه هایی که برای نظام کشیده اند، باز می دارد، بنابراین لازم است، مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه با خلوص نیت، پای صندوق رای حضور یابند.
کد خبر: ۴۱۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 04 May 2017
سید قاسم جاسمی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: در ۲۹اردیبهشت افراد واجد شرایط رای دادن پای صندوق رای بیایند چراکه حضور مردم در انتخابات، دشمنان را ناامید و با انتخاب کاندیدای مورد نظر خود سرنوشت کشور را برای چهارسال تعیین می کنند که شرکت آنان در انتخابات برای پیشرفت کشور، لازم است.

وی گفت: ما توقع داریم که مردم به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند و چرا که سرنوشت کشور به دست همین مردم با حضور در انتخابات شکل می گیرد، 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم همواره در عرصه های مختلف در صحنه بوده اند، و حضور آنان در کنار مسئولان  توانسته است که سایه ی جنگ و ناامنی را از سر کشور بردارد.

جاسمی حضور حداکثری مردم را در انتخابات لازمه ی کار دانست و گفت:حضور حداکثر ی مردم در دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر و روستا، ضروری بوده که نقشه های دشمنان را خنثی و بازدارندگی ایجاد خواهد کرد.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار