سخنگوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه گفت: ستاد اصلاح‌طلبان حامیای روحانی در بیش از 90 درصد استان‌های کشور تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۱۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 04 May 2017

به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل ازایسنا ، حمیدرضا صمدی  با اشاره به تشکیل ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در کرمانشاه و مراحل تشکیل آن، افزود: احکام اعضای ستاد در نهایت توسط آقای مرعشی رئیس ستاد اصلاح طلبان حامی  روحانی در کل کشور زده شد.

و ی با بیان اینکه این ستاد نیز مانند ستاد مرکزی روحانی ساختار و تشکیلات مشخصی دارد، گفت: هدف این ستاد نیز استفاده از ظرفیت اصلاح طلبان برای حمایت از اقای روحانی است.

به گفته این فعال سیاسی، برای این ستاد معاونت‌هایی در نظر گرفته شده و در زیر مجموعه آن ستاد جوانان و بانوان نیز تشکیل خواهد شد.

صمدی خاطرنشان کرد: اگر نیاز باشد در شهرستان‌های استان نیز ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی تشکیل خواهد شد.

وی از برنامه‌های این ستاد نیز یاد کرد و افزود: لیستی از شخصیت‌های برجسته را تهیه و از آنها دعوت کرده ایم برای سخنرانی به کرمانشاه بیایند.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت ستاد اصلاح طلبان حامی روحانی در راستای ستاد مرکزی روحانی است، تصریح کرد: در 90 درصد استان‌ها ستاد اصلاح طلبان تشکیل شده است.

صمدی عنوان کرد: کاندیدای نهایی همه ما آقای "روحانی" است و اختلاف و تنشی نداریم و همه در یک جهت تلاش خواهیم کرد.

صمدی از بهبود فضای سیاسی و اقتصادی کشور در دولت روحانی یاد و اظهار کرد: آقای روحانی برای بهبود وضعیت زندگی مردم و وضعیت کشور تلاش بسیاری کرد که نتایج آن را می بینیم.

وی عنوان کرد: در این دولت شرایط برای حضور و فعالیت اقوام و اقلیت‌های مذهبی کشور بسیار بهتر شد، اما نباید فراموش کرد که همه چیز دست دولت‌ها نیست و برای برطرف کردن مشکلات کشور موانعی هم وجود دارد.

وی در پایان خصوص اعلام لیست از سوی اصلاح طلبان حامی روحانی برای انتخابات شورای شهر نیز گفت: هنوز به نتیجه مشخصی در این خصوص نرسیده ایم، اما بیکار هم ننشستیم و بررسی‌هایی صورت گرفته تا اگر لازم باشد لیست ارائه شود. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار