دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه گفت: سالار غلامی، قهرمان کرمانشاهی و کاپیتان تیم ملی بوکس در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در ازبکستان امروز برای صعود به نیمه‌نهایی با علاالدین قوسون‌سوری مبارزه می‌کند.
کد خبر: ۴۱۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 03 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داریوش شادرام اظهار داشت: رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا با حضور بیش از 200 بوکسور از 29 کشور، 10 اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شهر تاشکند ازبکستان برگزار شده است.

دبیر هیأت بوکس استان کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات تا 17 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، گفت: تیم ملی ایران با هشت بوکسور در اوزان مختلف در این دوره از مسابقات حضور دارد.

وی امید احمدی‌صفا در وزن 49 کیلوگرم، سجاد محمدپور در وزن 52 کیلوگرم، اسماعیل ارمشی در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، امین زیادی در وزن 81 کیلوگرم و در وزن 91+ کیلوگرم ایمان رمضان‌پور را به عنوان ترکیب تیم ملی معرفی و بیان کرد: سالار غلامی قهرمان کرمانشاهی نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم، کاپیتانی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد.

شادرام با بیان اینکه کاپیتان تیم ملی بوکس هدفی جزو کسب مدال در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا و گرفتن سهمیه مسابقات جهانی را ندارد، ادامه داد: در رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۶ بوکسور برتر هر وزن‌ جواز حضور در رقابت‌های جهانی آلمان را کسب می‌کنند که غلامی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی آلمان را کسب می‌کند.

وی ادامه داد: غلامی، بوکسور کرمانشاهی در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا در ازبکستان امروز برای صعود به نیمه‌نهایی با علاالدین قوسون‌سوری مبارزه می‌کند، قوسون‌سوری سال گذشته در رقابت‌های بوکس شکست حصر آبادان شرکت کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار