تابناک تهران - معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران به تابناک تهران گفت: " در تلاش هستیم تا پایان نیمه نخست سال 96، تاکسی فرسوده ای هم در پایتخت وجود نداشته باشد، همچنین از خرداد ماه دیگر پروانه فعالیت تاکسی های پیکان تمدید نخواهد شد."
کد خبر: ۴۱۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 02 May 2017
اتوبوس‌های دوطبقه قرمز رفتند، باجه تلفن‌های همگانی زردرنگ جمع شدند، تاكسي‌هاي نارنجي هم از تهران جمع خواهند شد تا 50سال خاطرات پيكاني، فقط در ذهن‌ها به يادگار بمانند. كارلوكس‌هاي زين براق حالا ديگر نفسي براي بالا رفتن از بزرگراه‌هاي شهر ندارند. دنده‌شان در هياهوي ترافيك سخت جا مي‌رود، و در جاده قديم شميران موتورشان ريپ مي‌زند.
تهران تا پایان شهریور تاکسی های فرسوده نخواهد داشت /  تاکسی پیکان ها از خرداد پروانه فعالیت نمی گیرند
عمرشان از 10و 15سال بالا زده و ديگر جان كورس گذاشتن‌ با پرايدهاي كره‌اي!!!! را هم ندارند. تاكسي‌هاي پيكان پايتخت سال‌هاست آخر جاده تردد در شهرها هستند، و اسقاط تنها مسيري است كه اين نارنجي‌هاي فرسوده بايد دربست سمت آن بتازند.

آنگونه كه شواهد نشان مي‌دهد، پیکان ديگر بايد از خيابان‌هاي تهران حذف شود. 

مهدی ابراهیمی، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، در گفت و گو با خبرنگار تابناک تهران دربارهروند نوسازی تاکسی های فرسوده پایتخت گفت: "در شهر تهران 5 هزار و 670 دستگاه تاکسی فرسوده داری، و در تلاش هستیم تا پایان نیمه نخست سال 96، تاکسی فرسوده ای هم در پایتخت وجود نداشته باشد." 

وی درباره روند حذف تاکسی پیکان ها در سطح شهر تهران تریح کرد: "در حال حاضر در تهران تنها 820  دستگاه تاکسی پیکان وجود دارد، که این تعداد هم در حال نوسازی هستند."

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، ادامه داد: "مدتهاست طرح حذف تاکسی‌های پیکان از ناوگان تاکسیرانی و نوسازی آن‌ها در حال اجراست، و برای انجام هرچه سریعتر این امر تسهیلات خوبی برای مالکان این خودروها تخصیص داده شده است."

ابراهیمی درباره تعداد تاکسی های فرسوده ی نوسازی شده در سال 96 اظهار کرد: "از ابتدای سال 96 تاکنون 374 دستگاه تاکسی نوسازی شده است، و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد."

وی همچنین افزود: "امسال نوسازی تاکسی های فرسوده در تهران با همکاری ایران خودرو در تحویل سریع خودروها به متقاضیان، و بانک ها در پرداخت وام به آنها اجرایی شد."

مهدی ابراهیمی، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، در پاین تأکید کرد: "از خرداد ماه امسال پروانه فعالیت رانندگان تاکسی های پیکان تمدید نخواهد شد، و با رانندگان متخلف که با این تاکسی های فرسوده در شهر تردد می کنند برخورد می شود."
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار