رئیس کل دادگستری لرستان گفت: ۶۰ درصد جمعیت زندانیان لرستان مربوط به حوزه مواد مخدر هستند.
کد خبر: ۴۱۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 01 May 2017
جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه دستگاههای متولی برای مبارزه با سوداگران مرگ در استان همواره اقدامات مطلوب و لازم را انجام داده اند اظهار داشت: حتی برخی از دستگاهها که در این رابطه وظیفه ذاتی ندارند در این حوزه اقدامات مطلوبی انجام داده اند.


وی با تاکید بر ضرورت اجرای راهکارهای عملی برای برخورد با سوداگران مرگ و همچنین کنترل مناطق آلوده در استان بیان داشت: در این راستا مرکز ماده ۱۶ خدمات مطلوبی در این حوزه ارائه می دهد که می طلبد در استان توسعه یابد.


رئیس کل دادگستری لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ۶۰ درصد از زندانیان لرستان مربوط به زندانیان جرائم مواد مخدر و یا مرتبط با این حوزه مانند سرقت هستند گفت: هم اکنون ۴۰ درصد از جمعیت زندانیان لرستان محکومان مواد مخدر و ۲۰ درصد نیز مربوط به جرائم مرتبط با مواد مخدر هستند.


بدری با تاکید بر اینکه تشدید مجازات ها در این حوزه راهکار مناسبی نیست بیان داشت: در این حوزه باید کار فرهنگی صورت گیرد و خوشبختانه صدا و سیما برنامه های مختلفی در رابطه با آثار مخرب مواد مخدر پخش می کند که می طلبد این برنامه ها به نحو بیشتر و مطلوب تری تولید و ارائه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار