کد خبر: ۴۱۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 30 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ کمیته امداد استان یزد طی سال 95 نسبت به یک هزار و 105مورد تعمیر و ساخت فضاهای جانبی، 195 مورد احداث، خرید و تکمیل واحدهای نیمه تمام ( 65 مورد روستایی و 130 مورد شهری) اقدام کرده است.
 
کمیته امداد عملیات احداث و بهسازی بافت های فرسوده مسکن مددجویان روستایی و شهری متقاضی را در دستور کار خود قرار داده و تحقق این هدف با مشارکت خیران و مسئولان مربوطه میسر می شود.
 
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محسن علیزاده، مدیر کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه تامین مسکن مناسب برای مددجویان فاقد مسکن یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، افزود: مسکن و سرپناه مناسب از جمله مهم ترین مسائل زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود که تلاش داریم با احداث، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، اقدامات شایسته‌ای را به منظور توسعه و پیشرفت این مناطق به انجام برسانیم.
 
وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 40 میلیارد ریال در زمینه احداث، خرید، تکمیل واحد های نیمه تمام و همچنین انجام تعمیرات و ساخت فضاهای جانبی هزینه شد و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد رشد را نشان می دهد.
 
مدیر کمیته امداد استان یزد با اشاره به لزوم مشارکت خیران در احداث مسکن مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: خیران می توانند با مشارکت در طرح «رضوان» که از جمله طرح‎های مشارکتی این نهاد است با پرداخت کمک‎های انسان‎دوستانه و خیرخواهانه خودنسبت به احداث سرپناه یا تعمیر منازل مددجویان و نیازمندان اقدام و در این عمل خداپسندانه مشارکت کنند، سال 95 حدود هشت میلیارد ریال از سوی نیکوکاران استان در قالب طرح رضوان( نقد و کالا) به کمیته امداد اهدا شد، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش شش برابری ( 600 درصد رشد) را نشان می دهد.  
 
علیزاده خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲۷ هزار خانواده نیازمند با جمعیت ۵۱ هزارو ۶۸۷ نفر از حمایت این نهاد بهره مند هستند.
 
شایسته ذکر است؛ کمیته امداد استان یزد طی سال 95 نسبت به یک هزار و 105مورد تعمیر و ساخت فضاهای جانبی، 195 مورد احداث، خرید و تکمیل واحدهای نیمه تمام ( 65 مورد روستایی و 130 مورد شهری) اقدام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار