معاون مديريت منابع انساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد:
80 درصد فعاليت ها و تصميم گيري هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران صورت گرفته و در تهران 2400 نيرو مشغول به کار هستند که باعث مي شوند عمده اعتبارات نيز در تهران صرف شود.
کد خبر: ۴۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 31 May 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، «علي اصغر کارانديش» در جلسه شوراي اداري خوشاب استان ضمن تاکيد بر اين نکته که مقوله فرهنگ و هنر از يکديگر جدا نيست افزود: زماني مفهوم به مخاطب القا مي شود که ما از راه هنر وارد شويم و وظيفه وزارت ارشاد اين است که فرهنگ غني اسلامي و ايراني را به مردم از اين روش انتقال دهد.
وي ادامه داد: براساس بررسي هاي ما 80 درصد فعاليت ها و تصميم گيري هاي وزارتخانه در تهران صورت گرفته و در تهران 2400 نيرو مشغول به کار هستند که باعث مي شوند عمده اعتبارات ما نيز در تهران صرف شود.
به گفته وي امسال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي سعي دارد با پرداخت بدهي، مشکلات بيمه اي هنرمندان و خبرنگاران را رفع کند و همانند گذشته حمايت بيمه اي آنان انجام شود.وي بر استقرار اداره فرهنگ و ارشاد در اين شهرستان تاکيد کرد.
به گفته معاون مديريت منابع انساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي کار فرهنگ وهنر بايد به اصحاب آن سپرده شود.
امام جمعه خوشاب نيز در این جلسه به حجم بالاي کار در حوزه فرهنگ به خاطر نبود برخي ادارات فرهنگي در شهرستان اشاره کرد و افزود: به خاطر نبود نهادهاي فرهنگي در شهرستان مانند اداره تبليغات اسلامي، اداره ارشاد اسلامي، اداره اوقاف و ... هم مردم و هم نهادهاي دولتي نگاهشان در اين مسائل به نهاد نماز جمعه است که نه نيرويي دارد و نه بودجه‌اي.فرماندار خوشاب نيز به استقرار 24 اداره يا نمايندگي در شهرستان اشاره کرد و گفت: درشهرستان تازه تاسيس خوشاب با عمر 4 ساله 24 اداره استقرار پيدا کرده و اميدواريم تا پايان سال اداره هاي باقي مانده هر چه زودتر در شهرستان مستقر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار