امام جمعه مشهد گفت: زیبنده نیست که در شهر امام رضا(ع) کمبود برخی امور نظارتی موجبات نارضایتی زائران را در مشهد فراهم آورد و ماندگاری آنان را کوتاه کند.
کد خبر: ۴۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 31 May 2015

به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف استان وظیفه دارند با وحدت رویه دست به دست هم بدهند تا زائران و مجاوران با خاطره خوش از مشهد به شهر خود بازگردند. امام جمعه مشهد تاکید کرد: پلیس، فرودگاه و دستگاه‌های متولی امر اقامتگاه‌ها و مسافرخانه‌ها، باید با نهایت دقت بر امر میزبانی زائران نظارت کنند. وی تصریح کرد: این زیبنده نیست که در شهر امام رضا(ع) کمبود برخی امور نظارتی موجبات نارضایتی زائران را در مشهد فراهم آورد و ماندگاری آنان را کوتاه کند. آیت‌ا...علم‌الهدی در این دیدار که با حضور دست‌اندرکاران حوزه زیارت استانداری همراه بود؛ ابراز امیداورای کرد که با رویکرد عملیاتی در حوزه زیارت شاهد توسعه در همه بخش‌ها باشیم. محمدحسن واحدی، معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز اظهار کرد: ١٠ کارگروه تخصصی تشکیل شده و در آن موضوعاتی از قبیل اسکان، رفاهی، فرهنگی، فناوری‌های نوین، اماکن متبرکه و طرح مبدا تا مبدا، پیگیری می‌شود. امام جمعه مشهد همچنین روز گذشته در دیدار با گروه مشاوران جوان شهرداری گفت: کلید موفقیت مدیریت شهری دخیل کردن جوانان در اداره شهر است. آیت‌ا... سیداحمد علم الهدی افزود: اگر امکانات و تجهیزات فرهنگی و اجتماعی در اختیار جوانان مومن قرار گیرد موفقیت مدیریت شهری دو چندان می‌شود.
وی با بیان اینکه دوران جوانی دوران فراموش نشدنی در زندگی افراد است اظهار کرد: تجربه‌ای که جوانان در نحوه ارتباط گیری با یکدیگر دارند، دیگران ندارند و از این نظر مشاوران جوان می‌توانند مدیریت شهری را در شناسایی نیازهای واقعی جوانان در محلات راهنمایی کنند. آیت‌ا... علم الهدی اسیر شدن در رویاها و آرمان های تخیلی را از ویژگی‌های جوانان دانست و افزود: در مقابل رویا پردازی، واقع گرایی و واقع نگری لازمه کار جوانان است و ضروری است آنان خود را با واقعیت وفق دهند.
امام جمعه مشهد اظهار کرد: با اجرایی شدن این مهم موفقیت جوانان در عرصه‌های مختلف تضمین می‌شود. رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد نیز در این دیدار با اشاره به جمعیت ٧٤٠هزار نفری جوانان مشهد گفت: به‌دنبال ارتباط و تعامل بیشتر جوانان با مدیریت شهری هستیم. هادی قاسم‌پور افزود: هدف اصلی گروه مشاوران جوان درگیرکردن جوانان با مسائل موجود در مدیریت شهری و افزایش تعامل بین مدیریت شهری و جوانان است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار