رییس ستاد انتخابات شهرستان ایوان گفت: 80شعبه اخذ رای در شهرستان ایوان در روز انتخابات فعال می شود.
کد خبر: ۴۱۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 19 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "احسان اکبری"؛ رییس ستاد انتخابات شهرستان ایوان اظهار کرد:با حضور  اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان همچنین هیأت نظارت ، محل شعب اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ایوان تعیین شد.

اکبری  با بیان اینکه شهرستان ایوان دارای دو بخش مرکزی و زرنه  است گفت:ما در شهر ایوان وبخش مرکزی 58شعبه پیش بینی کرده ایم که از این تعداد دو شعبه آن سیار است.

وی افزود:همچنین در بخش زرنه و شهر زرنه 22 شعبه مدنظر قرار گرفته است که از این تعداد 4شعبه آن سیار  می باشد.

اکبری در رابطه با انتخاب اعضای شعب بیان داشت:از افرادی توانمند و دارای تجربه حضور در انتخابات ، امانتدار و به دور از جانبداری از کاندیداها استفاده می شود  .

اکبری با بیان اینکه باید نامزدهای انتخاباتی در فعالیت‌های تبلیغاتی خود قانون را مد نظر داشته باشند، گفت: نباید با انجام کارهایی بر خلاف چارچوب قوانین و مقررات تبلیغات انتخاباتی زمینه‌ساز برخی مسائل و بی‌اعتمادی‌ها در شهرستان بود و انتظار می‌رود که تمامی نامزدها به این امر توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: کارکنان و مسئولان دولتی شهرستان نیز باید براساس قانون اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و از بیت‌المال و امکانات دولتی برای تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی استفاده نکنند چرا که این امر تخلف محسوب شده و به شدت با این تخلفات در سطح شهرستان برخورد می‌شود./م

ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار