مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پی درگذشت هنرمند نام آشنای کرمانشاهی سینما، تئاتر و تلویزیون زنده یاد عارف لرستانی با انتشار پیامی این ضایعه را به جامعه هنری کشور، اصحاب فرهنگ و هنر استان و هنرمندان تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک؛حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پی درگذشت عارف لرستانی؛ بازیگر نام آشنا و توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پیامی این ضایعه را به جامعه هنری کشور، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان کرمانشاه و خانواده آن مرحوم  تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام »

مرگ آغاز زندگی جاوید است و خوشا به حال آنانکه نیک نامی دنیای فانی را ره توشه ای ساختند برای دنیای باقی و نام شان در این سرا و روح شان در سرای دگر جاودانه شد.
خبر درگذست زنده یاد عارف لرستانی، هنرمند با اخلاق تئاتر، سینما و تلویزیون  مایه اندوه و تاثر فراوان شد. بدون تردید فقدان این بازیگر توانمند خسارت بزرگی برای اصحاب فرهنگ و هنرو نیز هنرمندان و جامعه هنری کشور است.

 با نهایت تاسف و تالم فراوان، ضایعه جبران ناپذیر درگذشت این هنرمند گرانقدر را به جامعه  فرهنگی و هنری کشور، هنرمندان و اصحاب سینما، تئاتر و تلویزیون و هنرمندان استان و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه حضرت سبحان برای بازماندگانش صبرو شکیبایی مسئلت دارم.

 رحیم جعفری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار