کد خبر: ۴۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 29 May 2015
برخی شهروندان در تماس هایی با تابناک خوزستان گفته اند: بانک ملی در اقدامی غیراخلاقی بدون اطلاع رسانی قبلی و کسب اجازه از صاحبان حساب های بانکی در روزهای اخیر مبالغی را به بهانه ارسال پیامک پس از انجام تراکنش های مالی، برداشت کرده است. این در حالی است که پیش از این افراد در صورتی که تمایل به استفاده از چنین سامانه هایی داشتند با اطلاع قبلی و واریز مبالغی ثبت نام می کردند. برداشت پول از حساب مشتریان بدون اطلاع و اجازه آنها باعث اعتراضاتی در برخی شبکه های اجتماعی از سوی مردم شده است.

به گزارش تابناک خوزستان، بانک ملی اعلام کرده است: مشتریان برای غیر فعال سازی سرویس‌ ارسال پیام کوتاه (ساپتا) می بایست به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی ارسال پیام کوتاه اقدام نمایند.

آبونمان خدمات ساپتا در سال 1394 مبلغ 100،000 ( یکصد هزار ریال ) بصورت سالانه اعلام شده است.

بانک ملی در حالی لغو استفاده از این سامانه را منوط به حضور در شعب و ارائه درخواست لغو نموده که خود بدون کسب اجازه مشتریان، بابت آبونمان از حساب آنان برداشت می کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
بسیار کار زشت وغیر اخلاقی به نظر من این یک دزدیه
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
وقتی گردن بانک ملی خیلی کلفت تر از قانون باشه، وضعیت بهتر از این نمیشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار